Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:225591
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.02.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Abstract    4
  Ievads    5
1.  Esošās situācijas analīze    7
2.  Programmas lietotāji    10
3.  Funkcionalitāte    11
4.  Konfigurācija    13
5.  Komplektācija un instalēšana    14
6.  Darbības vide un resursi    15
7.  Lietotāja saskarne    16
8.  Programmas integrācija operētājsistēmā    18
9.  Dokumentācija un lietotāja atbalsts    19
10.  Kvalitāte un drošība    20
11.  Lietojuma piemēri    22
  Secinājumi un rekomendācijas    23
  Nobeigums    24
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    25
Extract

Šī studiju darba tēma ir programmatūras prasību specifikācijas izstrāde.
Darba mērķis – izstrādāt prasību specifikāciju programmai – balss sintezatoram - teksta lasītājam.
Darba autors nosaka iespējamo programmas lietotāju grupas un noskaidro, kādas prasības varētu izvirzīt katra lietotāju grupa. Darba gaitā tiek noteiktas programmas funkcijas. Tās tiek sadalītas pa lietotāju grupām, izmantojot modulāru programmas risinājumu.
Grafiskā lietotāja saskarne tiek aplūkota ar dizainparaugu palīdzību.
Autors apraksta arī programmas darba vides prasības un kvalitātes un drošības prasības. Tiek sniegti arī daži programmas lietojuma paraugi.
Studiju darba noslēgumā autors izdara secinājumus par darba gaitā iegūtajām zināšanām un sniedz ieteikumus par iespējamiem uzlabojumiem un turpmāko šī darba pielietojumu.

Atslēgas vārdi: prasību specifikācija, balss sintēze.
Lai gan ikdienā lielāko daļu informācijas cilvēks uztver ar redzi, tomēr daudzās situācijās arī audio informācija iegūst svarīgu nozīmi. Piemēram, autoostās un dzelzceļa stacijās tiek paziņoti pienākošie un aizejošie reisi, sabiedriskajā transportā tiek nosauktas pieturas. Telekomunikāciju klientu apkalpošanas dienestos darbojas automātiskie atbildētāji, kas ir zināmā mērā arī interaktīvi – tie ļauj klientiem pārslēgt valodu, paziņot informāciju par rēķina stāvokli. Tāpat arī darbā ar datoru reizēm ir ērti lietot „atbalsi”, kas nosauc ievadītos ciparus.
Audio informācija var būt paredzēta arī atpūtai – kāpēc noslogot redzi un vienmēr lasīt tekstus datora vai telefona ekrānā, ja tos var arī klausīties? Turklāt ir situācijas, kad redze jau ir aizņemta, bet rodas nepieciešamība iegūt papildus informāciju (piemēram, vadot automašīnu).…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register