Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:903713
 
Evaluation:
Published: 13.12.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Izpētes informācijas avotu atlase    4
2.  Informācijas vākšana    5
3.  Atpazīstamākās bankas Latvijā    6
3.1.  Swedbank    6
3.2.  SEB banka    6
3.3.  Citadele banka    7
3.4.  Luminor banka    8
4.  Klientu piesaiste    10
4.1.  Swedbank piedāvātie pakalpojumi    10
4.2.  SEB bankas piedāvātie pakalpojumi    12
4.3.  Bankas Citadele piedāvātie pakalpojumi    14
4.4.  Luminor bankas piedāvātie pakalpojumi    16
5.  Iegūtās informācijas analīze    19
  Secinājumi    26
  Priekšlikumi    27
Extract

Secinājumi
Pētījumā tika atklāts tas, ka viszināmākā un izmantotākā banka Latvijā ir Swedbank, pēc kuras seko SEB, tad banka Luminor un Citadele.
Viens no lielākajiem plusiem Swedbank piedāvājumā ir studentu un skolēnu ISIC karte. Ar šo karti šī banka ir piesaistījusi daudz jauniešus, radot sev klientu skaitu pārākumu pār citām bankām.
Arī liela ietekme ir Swedbank mobilās lietotnes vienkāršībām un iespēju daudzumam. Šīs bankas mobilā lietotne ir vienīgā, no kuras var veikt pieprasījumus arī uz citām bankām ļoti vienkārši un visiem saprotami.
Liela banku klientu daļa nemaz nav informēti un nezin par bankas pieejamajiem papildus piedāvājumiem, tāpēc neprot izmantot tos.
Pārsvarā klienti ir apmierināti ar savas bankas izvēli, kas liecina par to, ka bankas rūpējas par saviem klientiem un spēj nodrošināt tiem visas vajadzības un vēlmes.
Ietekmējošākie faktori bankas izvēles Latvijā ir pieejamā pozitīvā un negatīvā informācija no citām personām un internetā. Daudz klientu izvēlas izdarīt savu bankas izvēli dzirdot par to no ģimenes, draugiem, vai redzot informāciju internetā, vai pat uz ielas.

Priekšlikumi
Lai palielinātu savu klientu skaitu, bankām, ņemot piemēru no Swedbank, vajadzētu ieviest ISIC studentu un skolēnu kartes, jo tas ir liels ietekmējošais faktors klientu piesaistē.
Ja bankas vairāk reklamētu arī savus papildus piedāvājumus un iespējas, tad tas iespējams piesaistītu vairāk klientus.
Bankām savās mobilajās lietotnēs vajadzētu iestatīt funkciju, ka ir iespējams pieprasīt maksājumus no citu banku klientiem. Tas atvieglotu daudz klientu ikdienas un raisītu tikai pozitīvas atsauksmes.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register