Barošanas sistēmas defektu iespējamie cēloņi un to novēršanas paņēmieni doti 2. tabulā.
Barošanas sistēmas defektus (3. att.) ieteicams meklēt, sākot no degvielas tvertnes (4. att.).
Ja degvielas līmenis tvertnē ir normāls, krāniņš atvērts, degvielas tvertnes ielietnes vāciņa vārsti ir darbderīgi, caurumi savienošanai ar atmosfēru vāciņa korpusā nav aizsērējuši, jāpārbauda, vai degviela tiek padota uz karburatoru. 5im nolūkam jāatvieno degvielas vads no karburatora ieejas uzgaļa un ar degvielas sūkņa uzsākšanas sviru vai pagriežot ar iedarbināšanas kloķi motora kloķvārpstu jāpārbauda, vai no karburatoram pienākošā degvielas vada plūst degviela (sk. 3. att.).
Spēcīga un vienmērīga degvielas strūkla (strūklā nedrīkst būt gaisa pūslīšu) liecina par defektu karburatora vai par gaisa piesūci savienojumos starp karburatoru un ieplūdes cauruļvadu vai starp paša karburatora daļām, vai arī starp ieplūdes kolektoru un motora cilindriem. Tādā gadījuma jāpievelk sastiprinajumi un, ja nepieciešams, jānomaina blīves. Ja minētajos savienojumos gaisa piesūces nav, tad jāpārliecinās, vai degviela pienāk pludiņkamerai, pārbaudot degvielas līmeni karburatora skatlodziņā vai pēc līmeņa atzīmes.
Ja degvielas nav, jāizskrūvē karburatora sieta filtra ligzdas iegrieznis, jāizņem filtrs, jāapskata tas, jāizmazgā benzīnā un jāatliek ligzdā. Ja filtrs nav aizsērējis, tad degviela var nepienākt pludiņkamerā tāpēc, ka ir aizsērējis karburatora pludiņkameras vāka adatvārsts vai bojāts pludiņš. Adatvārstu ieteicams pārbaudīt un, ja nepieciešams, izmazgāt un izpūst ar saspiestu gaisu, izmantojot riepu sūkni. Bojātu pludiņu (bojātā pludiņā, to sakratot, benzīna paliekas viegli skan) nomaina ar jaunu vai salodē.
Ja pārbaude konstatē, ka pludiņkamerā degviela ir, bet tas līmenis neatbilst noteiktajai normai, tad vajadzīgais līmenis jāieregulē. Nepieciešamības gadījumā regulēšanu veic, pielocot mēlīti 3 (5. att.). Vienlaikus, pielocot ierobežotāju 2, vajadzīgajās robežās iestāta adatas 4 gājienu.…