Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:639170
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.09.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 7 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotacion    5
  Ievads    6
  Darba mērķis    6
  Izpētīt    6
1.  Bērna attīstība    7
1.1.  No dzimšanas līdz 2 mēnešu vecumam    7
1.2.  No 2. līdz 4. mēnesim    8
1.3.  No 4. līdz 6. mēnesim    10
1.4.  No 6. līdz 8. mēnesim    13
1.5.  No 8. līdz 10. mēnesim    15
1.6.  No 10. līdz 12. mēnesim    17
2.  Bērnu slimības    19
3.  Pētījumu un rezultātu analīze    20
  Secinājumi    26
  Izmantotie informācijas avoti    27
Extract

Bērniņš ir visbrīnešķīgākā dāvana, ko dzīvē var saņemt. Bērna piedzimšana pilnīgi izmaina cilvēka dzīvi. Vecāki izjūt milzum daudz prieka un jautrības. Bērna ierašanās ģimenē ieved cilvēkus jaunā un piedzīvojumu bagātā pasaulē. Darba autori uzskata, ka vecākiem ir samērā liela nozīme bērna attīstīšanā, jo no tā ir atkarīga turpmākā bērna attīstība. Svarīgi ir sekot katram bērna solim, vērto kā ik dienu bērns attīstās. Bērna kopšana un audzināšana prasa daudz laika un pūļu, un reizēm grūtības mēdz sagādāt pat ikdienišķas lietas, taču vecākiem jāprot tikt ar tām galā.
Darba mērķis: Izpētīt bērna psiholoģisko attīstību līdz 1 gada vecumam.
Darba uzdevumi:
• Noskaidrot kā notiek bērna psiholoģiskā attīstība dažādos mēneša posmos;
• Iepazīstināt sevi un apkārtējo sabiedrību ar bērna attīstībau līdz 1 gada vecumam.

Hipotēze:
Bērna psiholoģiskā attīstība līdz 1 gada vecumam ir svarīgs dzīves posms.

Var likties, ka jaundzimušais mazulis tikai ēd, guļ un brēc, taču kopš piedzimšanas brīža viņš neticamā ātrumā apgūst arvien jaunas mākas. Otrā mēneša beigās jau manāmi sāk izpausties bērna personība. (5;152)
Darba autori uzzinaja, ka piedzimstot bērns skaidri redz 20 – 25 cm attālumā. Runājoties ar bērnu pieliecieties viņam tuvāk, lai būtu 20 – 25 cm attālumā no bērna sejas. Raugoties bērnam acīs runājiet ar viņu. Bērns reaģē uz balsi, pagriežot galvu un pievēršot skatienu. (5;134) Ja viņa tuvumā paskandina zvaniņu, viņš uz brīdi paliek mierā un ieklausās šai skaņā. (4;276) Runājot ļaujiet bērnam raudzīties sejā un vērot lūpu kustības. Mainiet sejas izteiksmi un smaidiet. Uzturiet vizuālu kontaktu ar bērnu. Modulējiet balsi, dziediet un smejieties. Bērns uzlūko un pazīst. Bērns apklusīs, ja runāsiet klusu, un satrauksies, izdzirdot skaļu balsi.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register