Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:182871
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.05.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 35 units
References: Used
Extract

Viens no nozīmīgākajiem posmiem bērna attīstībā un personības veidošanā ir agrā bērnība.
Trīsgadnieks ir ļoti darbīgs, viņš vairs nav tik atkarīgs no mātes kā dzīves pirmajos gados, lai gan mātei ir nozīmīga loma viņa dzīvē. Bērns vēlas visu izzināt, visur iekļūt, visam piekļūt. Tieši šajā vecumposmā 2-3 gadi notiek visstraujākā bērna attīstība gan fiziskajā, gan emocionālajā, gan psihiskajā jomā. Bērna kustības kļūst daudz saskaņotākas, viņš jau spēj pats staigāt, un tas liek viņam iepazīt teritoriju sev apkārt. Sāk izpausties viņa patstāvība.
Arī psihiskajā jomā notiek izmaiņas, kas veicina bērna neatkarību: sāk veidoties bērna pašapziņa jeb Es veidols. Bērns visu grib darīt pats – mazgāt rokas, ģērbties, ēst. Pat ejot pa ielu bērns vairs negrib turēties mātei pie rokas, bet grib patstāvīgi veikt ceļu. Taču mazais vienmēr palūkosies vai māmiņa ir tuvumā, jo tik spēcīgs viņš vēl nejūtas. Māte rada bērnam drošības izjūtu.
Ar bērna neatkarības sākumu sākas arī problēmas, kas saistītas ar bērna uzvedību. Mazais kļūst spītīgs, niķīgs un nepaklausīgs, ja pieaugušie liek šķēršļus viņa vēlmei būt patstāvīgam. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1148624
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register