Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:117697
 
Evaluation:
Published: 10.07.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Siguldas novadā dzīvojošio bērnu invalīdu integrācijas iespēju raksturojums    3
1.1.  Bērnu invalīdu izglītības iespējas    3
1.2.  Invaliditāte un tautas attīstība Latvijā un Siguldas novadā    5
1.2.1.  "Cerību spārni”    5
1.2.2.  Koncepcija „ Ģimenes valsts politika”    7
2.  Sabiedrības struktūra socioloģisko teoriju aspektā    8
2.1.  Invalīdi kā sociāla grupa    8
2.1.1.  Mazās un lielās grupas    8
2.2.  Grupu veidi    10
2.3.  Strukturālais funkcionālisms    11
2.3.1.  Slimnieka loma”    13
3.  Sabiedrības loma bērnu invalīdu integrācijas attīstības veicināšanā    15
3.1.  Personu ar invaliditāti vienlīdzīgas iespējas    15
3.2.  Likumi un statistika    16
3.2.1.  Šķēršļi vienlīdzīgu iespēju sasniegšanai Latvijā - Siguldas novadā    17
4.3.  Iepriekš veiktie pētījumi    18
Extract

Pētījuma mērķis: noskaidrot faktorus, kas veicinātu bērnu invalīdu integrāciju sabiedrībā Siguldas novadā.
Hipotēze: Bērniem ar speciālām vajadzībām trūkst iespēju saņemt līdzvērtīgus izglītības pakalpojumus un integrēties Siguldas novada sabiedrībā, jo trūkst valsts atbalsta un informācijas.
Pētījuma objekts: eksperti jautājumos par bērnu invalīdu integrāciju sabiedrībā Siguldas novadā.
Pētījuma priekšmets: Siguldas novadā dzīvojošo bērnu invalīdu integrācijas iespējas Siguldas novadā
Pētījuma uzdevumi:
1.Raksturot pētījuma priekšmetu
2.Izpētīt problēmas teorētiskos aspektus
3.Izpētīt sabiedrības lomu problēmas risināšanā
4.Veikt praktisko pētījumu par bērnu invalīdu integrāciju sabiedrībā Siguldas novadā un veikt secinājumus
5.Sniegt rekomendācijas un priekšlikumus.
Lai labāk izpētītu bērnu invalīdu integrāciju sabiedrībā, vispirms ir jānoskaidro jēdzieni - kas ir invalīdi un kas sabiedrības integrācija? To var noskaidrot, aplūkojot nākamās nodaļas sākumu.

Šīs nodaļas sākumā autore raksta, kā socioloģijā skaidro jēdzienus invalīds, integrācija, sabiedrības integrācija, jo, zinot šo jēdzienu nozīmi, vieglāk raksturot bērnu invalīdu integrācijas iespējas sabiedrībā.
Invalīds ir persona, kurai sakarā ar slimību, traumu vai iedzimtu defektu izraisītiem orgānu sistēmu funkciju traucējumiem ir nepieciešama papildu medicīniskā un sociālā palīdzība un kurai ir noteikta invaliditāte likuma un citos tiesību aktos noteiktajā kārtībā.[likuma „ Par invalīdu medicīnisko un sociālo aizsardzību” 4. pants]
Integrācija – 1. Pakāpe, kurā, pamatojoties uz dažādām normām, vērtībām vai pārliecību, indivīds izjūt piederību kādam kolektīvam vai sociālai grupai (Социологический словарь, skat. internetā).…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register