Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:350055
 
Evaluation:
Published: 12.09.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Bērnunami Latvijā    5
1.1.  Bērnunami ar sadalījumu pa vecuma grupām    5
1.2.  Bērnunami skolas un bērnunami profesionālās izglītības iestādes    5
1.3.  Ārstnieciski pedagoģiskie bērnunami    6
1.4.  Terapeitiskie bērnunami    6
1.5.  Audzināšanas nami, patversmes un dienas centri    7
1.6.  Nami bērniem un jauniešiem ar invaliditāti    7
2.  Bērnunamu audzināšanas sociāli pedagoģiskās koncepcijas    8
2.1.  Uz terapiju orientēti bērnunami    9
2.2.  Uz ģimeni orientētās bērnunama koncepcijas    10
Audzināšana bērnunamos    12
3.1.  Bērnunamu uzdevumi    13
3.2.  Sadarbība starp bērnunamu un ģimeni    13
  Nobeigums    14
  Izmantotā literatūra    15
Extract

NOBEIGUMS
Darbs Latvijas bērnunamos ir sistematizēts un piemērots tam, lai bērns bērnunamā justos kā mājās.
Audzināšana bērnunamos ir vērsta uz to, lai bērns vispusīgi attīstītos un pēc bērnunama atstāšanas spētu iekļauties sabiedrībā un spētu dzīvot pilnvērtīgu dzīvi.
Lai darbs būtu produktīvs bērnunamam jāsadarbojas ar vairākām citām institūcijām- bāriņtiesu, policiju u. c. un kopīgiem spēkiem jārisina radušās problēmas ar bērna ģimeni vai bērnu, kas atrodas bērnunamā.
Bērnunamā jāstrādā gan psihologam, gan sociālajam pedagogam, lai sadarbojoties ar skolotājiem, bērniem un pārējo darbinieku kolektīvu veidotu piemērotu dzīves vidi un katrai bērnu grupai piemērotu mācību un brīvā laika pavadīšanas iespēju programmas.
Bērnunamos bērniem un jauniešiem ar invaliditāti svarīgi ir nodrošināt bērnunamu ar nepieciešamo inventāru, lai varētu veikt terapeitiskos pasākumus, iesaistīt jauniešus sporta aktivitātēs un dažādās citās aktivitātēs, lai bērns justos kaut kam vajadzīgs un varētu parādīt savas spējas.
Bērnunamos cenšas kompensēt audzināšanu ģimenē, tomēr bērnunams nekad neaizstās īsto ģimeni, tas var tikai modelēt ģimenes vidi.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register