Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:537261
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.12.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    3
2.  Pārnesumkārbas uzdevums un nozīme    4
3.  Pārnesumkārbu iedalījums un klasifikācija    5
4.  Konstrukcija un darbības princips    6
5.  Bezpakāpju pārnesumkārba (Variātors)    8
6.  Citi variātoru veidi    10
7.  Secinājumi    11
8.  Izmantotā literatūra    12
Extract

Pārnesumkārbu uzdevumi un nozīme
Pārnesumkārba ir transmisijas sastāvdaļa. Pārnesumkārbas galvenais uzdevums ir motora lielo un nestabilo ātrumu un mazo griezes momentu pārvērst stabilā zemākā ātrumā ar augstāku griezes momentu vai paveikt tieši pretējo. Dažas no visvienkāršākajām ātrumkārbām tikai novirza spēku citā virzienā. Lielākoties pārnesumkārbās lietotie pārnesumi tiek lietoti, lai pazeminātu dzinēja izejas ātrumu un palielinātu griezes momentu, bet tiek izmantoti arī pārnesumi, kuri palielina motora sākotnējo ātrumu.
Ātrumkārbas atradušas plašu pielietojumu dažādos (bieži stacionāros) agregātos. Tās izmanto lauksaimniecības, industriālajā, kalnrūpniecības un automobiļu tehnikā.
Daudzi lietojumi pieprasa iespēju mainīt pārnesumus agregāta darbības laikā. Tas ir domāts, lai atvieglotu mehānisma darba uzsākšanu vai apstāšanos, protams, saglabājot labu degvielas ekonomiju.
Vajadzību pēc pārnesumkārbas automobilī nosaka iekšdedzes dzinēja īpašības. Tipisks dzinējs strādā robežās no 600-7000 apgriezieniem minūtē (dīzeļa dzinējiem nedaudz mazāk), kamēr auto riteņi rotē starp 0 un 100 apgr./min. Turklāt dzinējs sasniedz augstāko griezes momentu aptuveni diapazona vidū, kamēr augstākais griezes moments vajadzīgs, kad auto sāk kustību vai kustas ļoti lēni. Tāpēc ir vajadzīga sistēma, kas pārveido dzinēja izejas jaudu tā, lai tas spētu attīstīt augstu griezes momentu zemos ātrumos, bet arī spētu darboties šosejas ātrumos, kamēr dzinējs darbojas savas darbības robežās.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1118765
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register