Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:293963
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.05.2025.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  SIA FOOD UNION MANAGMENT RAKSTUROJUMS    4
2.  UZŅĒMUMĀ PIEDĀVĀTĀ ‘’KĀRUMS’’ PRODUKCIJA    5
3.  ZĪMOLA ’’KĀRUMS’ RAKSTURĪGĀS ĪPAŠĪBAS    7
4.  PRODUKTA “KĀRUMS” DZĪVES CIKLA ANALĪZE    8
5.  MĀRKETINGA DARBĪBAS KONCEPCIJA    10
  SECINĀJUMI    12
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    13
Extract

Mūsdienās, kad tirgus pieprasījums ir mainīgs un konkurence ir liela, uzņēmumiem ir svarīgi nr tikai radīt produktus, kas ir kvalitatīvi, bet arī efektīvi tos pielāgot patērētāju vajadzībām un vēlmēm un attīstīt visā preces dzīves cikla garumā. Preču sortimenta veidošana un mārketinga darbības stratēģijas izvēle var būt nozīmīgi aspekti, kas var noteikt konkrētā uzņēmuma spēju ilgtermiņā attīstīties.
Viens no galvenajiem mārketinga uzdevumiem ir izanalizēt un izprast konkrētās preces vai produkta dzīves ciklu, sākot ar ievietošanas tirgū, līdz preces vai pakalpojuma piedāvājuma beigām. Šajā procesā arī ir svarīgi veikt efektīvi attiecīgās darbības, kas attiecināmas uz katru no dzīves cikla stadijām. Svarīgi ir arī pētīt un analizēt peodukta īpašības, kas veicina patērētāja, klienta, pirktgribu, piemēram kvalitāte, zīmols, konkurent, un citi. Lai dzīves ciklu stadijā veicamās darbības tiktu izpildītas veiksmīgi, uzņēmumam ir jāizvēlas vispiemērotākā mārketinga koncepcija, kura atbilst gan uzņēmuma standartiem, tā brīža tirgus situācijai un mērķa auditorijas vēlmēm.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register