Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:943047
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.01.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Bipolāro traucējumu raksturojums    5
1.1.  Simptomi un sekas    5
1.2.  Citi bipolāro traucējumu paveidi    7
3.  Depresīvās epizodes    9
4.  Bipolāro traucējumu ietekme uz cilvēku dzīvi    11
4.1.  Negatīvā ietekme uz ikdienu    11
4.2.  Veselīgs dzīvesveids ar bipolārajiem traucējumiem    12
  Teorētiskās daļas secinājumi    14
5.  Aptauja un tās analīze    15
6.  Intervija un tās analīze    20
  Praktiskās daļas secinājumi    24
  Izmantotās literatūras saraksts    25
  Pielikums    26
Extract

Praktiskās daļas secinājumi
1. Darba mērķis tika sasniegts un ar intervijas, un aptaujas palīdzību autore analizēja bipolāro traucējumu ietekmi uz cilvēku dzīvi. Tika izpildīti pēdējie 3 darba uzdevumi – tika izveidota aptauja par bipolāro traucējumu nozīmi un simptomiem, tika intervēti jaunieši, lai uzzinātu viņu attieksmi un zināšanas par bipolārajiem traucējumiem, veikta datu apstrāde, analizēti viedokļi par bipolārajiem traucējumiem un tika intervēts bipolāro traucējumu slimnieks.
2. Veicot aptauju starp vidusskolēniem autore uzzināja, ka lielākā daļa jeb 63% nezina, kas ir bipolārie traucējumi un pat tie 37%, kas apgalvoja, ka zina, nevarēja atbildēt uz visiem jautājumiem pareizi.
3. Autorei interesanti likās tas, ka arī respondenti ar bipolārajiem traucējumiem nevarēja atbildēt 100% pareizi, jo jautājumi, piemēram, par pašnāvnieku skaitu bipolāro traucējumu slimnieku vidū bija pārāk grūti.
4. Aptaujas sākumā autore iepazīstināja jauniešus ar īsu slimības aprakstu, tomēr 13% sniedza pavisam aplamas atbildes, piemēram, ka bipolāro traucējumu simptoms ir trausli kauli. Autore uzskata, ka daži jaunieši, pat saņemot iespēju uzzināt par viņiem nezināmu slimību, nevēlas tajā iedziļināties, jo jauniešiem ir dažādas prioritātes, un dažiem vidusskolas vecuma skolēniem šī tēma neliekas aktuāla.
5. Balstoties uz interviju autore secina, ka bipolārie traucējumi ir sarežģītāki nekā tie ir teorijā. Katram tie izpaužas individuāli, tāpēc nav iespējams aprakstīt to gaitu un ietekmi tā, lai tas atbilstu visiem gadījumiem.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register