Research Papers
Business and Law
Economics
Bite Latvija 2010.gada Ziemassvētku kampaņas vides reklām...-
Bite Latvija 2010.gada Ziemassvētku kampaņas vides reklāmas analīze un jaunas reklāmas izstrāde
Research Papers41 Economics, Marketing, Advertising, Business
Nr. | Chapter | Page. |
Anotācija | ||
Annotation | 6 | |
Ievads | 6 | |
1. | Reklāmas un reklāmas attēlu specifika | 8 |
1.1 | Reklāmas būtība | 8 |
1.2 | Efektīva reklāma | 10 |
1.2.1. | Realitātes izmainīšana | 12 |
1.2.2. | Emocijas | 12 |
1.2.3. | Humors | 12 |
1.2.4. | Skaidra informācija un spēcīgi argumenti | 13 |
1.2.5. | Radošums | 13 |
1.3 | Reklāmas attēlos izmantotie elementi | 14 |
1.3.1. | Kontakts | 14 |
1.3.2. | Distance | 15 |
1.3.3. | Skatupunkts | 15 |
1.3.4. | Kompozīcija | 16 |
1.3.5. | Krāsa | 17 |
2. | Reklāmas kampaņas un to izstrāde | 19 |
2.1 | Reklāmas kampaņas posmi | 19 |
2.2 | Vides reklāmu specifika | 22 |
3. | Metodoloģija | 25 |
3.1 | Semiotika | 25 |
3.1.1 | Semiotiskā analīze | 26 |
3.3 | Aptauja | 27 |
4. | Empīriskā daļa | 29 |
4.1 | Uzņēmuma Bite Latvija apraksts | 29 |
4.1.1 | Uzņēmuma apraksts | 29 |
4.1.2. | Kampaņas apraksts | 30 |
4.1.3 | Konkurenti | 30 |
4.2. | Aptaujas rezultāti | 31 |
4.3 | Reklāmas materiālu semiotiskā analīze | 33 |
4.3.1. | Pirmā reklāmas materiāla analīze | 33 |
4.3.2. | Otrā reklāmas materiāla analīze | 34 |
4.3.3. | Abu reklāmas materiālu kombinācija | 36 |
5. | Radošā risinājuma apraksts | 37 |
Secinājumi | 39 | |
Literatūras saraksts | 41 | |
Pielikumi | 44 |
Ir vairākās iespējas kā lūkoties uz reklāmu – kā biznesu vai radošu procesu, sociālu fenomenu vai kā fundamentālu sastāvdaļu brīvajā komerciālajā sistēmā. 1 Šodien mēs varam definēt reklāmu kā komunikācijas un mārketinga procesu, kā ekonomikas un sociālo procesu, sabiedrisko attiecību procesu vai informācijas un pārliecināšanas procesu. 2
Radošā kursa darba tēma ir „Bite Latvija 2010. gada Ziemassvētku kampaņas vides reklāmas analīze un jaunas reklāmas izstrāde”. Bite Latvija ir jaunākais telekomunikāciju uzņēmums Latvijā, līdz ar to tam ir svarīgi attīstīties un kļūt konkurētspējīgam. Tas nozīmē, ka ir aktuāla komunikācija ar patērētāju un reklāmu veidošana. Darba autorēm jaunākā Bites kampaņa šķita pietiekami interesanta, lai pievērstos tieši vides reklāmas sīkākai izpētei un analīzei šī kursa darba ietvaros.
Darbā izvirzītais mērķis ir izanalizēt Bite Latvija Ziemassvētku kampaņas vides reklāmu un piedāvāt jaunu vides reklāmas risinājumu. Galvenie darba uzdevumi ir:
1)izveidot teorētisku aprakstu par reklāmu, tās būtību un specifiku, pievēršot uzmanību tieši vides reklāmām;
2)aprakstīt darbā izmantotās pētniecības metodes;
3)izzināt Bite Latvija uzņēmuma prioritātes un komunikāciju, iepazīt piedāvātos produktus un pakalpojumus, kā arī aplūkot konkurentus un viņu aktivitātes;
4)veikt aptauju par Bite Latvija uzņēma reklāmu, noskaidrot kā cilvēki tās vērtē un vai ir pamanījuši;
5)veikt izvēlētās vides reklāmas semiotisko analīzi;
6)izveidot jaunu radošo risinājumu Bite vides reklāmai.
Darba sākumā tika izvirzīta hipotēze, ka Bite Latvija vides reklāma ir bijusi veiksmīga un auditorijai pamanāma, kas apstiprinājās daļēji. Kursa darba pētāmais objekts ir uzņēmums Bite Latvija, bet pētāmais priekšmets ir Bite Latvija vides reklāmas, kas ietver sevī dažādus vizuālos elementus.
Radošais kursa darbs sastāv no 4 nodaļām, kurām ir 17 apakšnodaļas. Darbu var iedalīt četrās galvenajās daļās. Pirmajā daļā ir teorētiskā informācija par reklāmu un reklāmas kampaņām. Otrā daļa ir metodoloģiskā, kurā ir aprakstītas darbā izmantotās pētniecības metodes (aptauja un semiotiskā analīze), un trešā daļa ir empīriskā, kurā aprakstīts un izpētīts Bite Latvija uzņēmums, kā arī sniegti pētniecības gaitā iegūtie rezultāti. Savukārt ceturtajā daļā ir aprakstīts un piedāvāts jauns vides reklāmas makets. …
Kursa darba tēma ir „Bite Latvija 2010. gada Ziemassvētku kampaņas vides reklāmas analīze un jaunas reklāmas izstrāde”. Šī radošā kursa darba ietvaros tiek vērtēta un analizēta uzņēmuma Bite vides reklāma, kura tika uzsākta 2010. gada noslēgumā, proti, Ziemassvētku laikā. Tāpat darbā tiek izstrādāts jauns radošais risinājums – vides reklāmas makets. Rezultātā tiek izdarīti secinājumi par Bites reklāmas efektivitāti un citiem nozīmīgiem faktoriem kursa darba tapšanas laikā. Darbā ir trīs sadaļas. Pirmajā sadaļā, kas ir teorētiskā, tiek runāts par reklāmas būtību, attēlu specifiku, reklāmas kampaņām un vides reklāmu atšķirībām. Teorētiskajā sadaļā arī tiek aprakstītas pētniecības metodes, kuras izmantotas vides reklāmas analīzei. Otrā jeb empīriskā daļa sastāv no Bites uzņēmuma apraksta, aptaujas rezultātiem, kā arī semiotikās analīzes rezultātiem. Savukārt trešajā daļā tiek piedāvāts jauns radošais risinājums.
-
Bite Latvija 2010.gada Ziemassvētku kampaņas vides reklāmas analīze un jaunas reklāmas izstrāde
Research Papers41 Economics, Marketing, Advertising, Business
- Importa un eksporta dinamika Latvijā 2006.gadā
-
Nodokļu sistēma Latvijā 2006.gadā
Research Papers24 Economics, Library Science, Finance, Banking
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Būvniecība Latvijā 2006.gadā
Research Papers for university11
-
Uzņēmuma "Bite Latvija" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana
Research Papers for university18
-
SIA "Bite Latvija" darbības pilnveide
Research Papers for university23
-
Augstākajā izglītībā studējošo skaita izmaiņas un izglītības finansējums (apjoms, skaits) Latvijā 2000.-2010.gadā
Research Papers for university5
-
Kredītprocentu un depozītu procentu dinamika Latvijā laika posmā no 2005.gada janvāra līdz 2010.gada martam
Research Papers for university12