Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:826665
 
Evaluation:
Published: 01.02.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 41 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija   
  Annotation    6
  Ievads    6
1.  Reklāmas un reklāmas attēlu specifika    8
1.1  Reklāmas būtība    8
1.2  Efektīva reklāma    10
1.2.1.  Realitātes izmainīšana    12
1.2.2.  Emocijas    12
1.2.3.  Humors    12
1.2.4.  Skaidra informācija un spēcīgi argumenti    13
1.2.5.  Radošums    13
1.3  Reklāmas attēlos izmantotie elementi    14
1.3.1.  Kontakts    14
1.3.2.  Distance    15
1.3.3.  Skatupunkts    15
1.3.4.  Kompozīcija    16
1.3.5.  Krāsa    17
2.  Reklāmas kampaņas un to izstrāde    19
2.1  Reklāmas kampaņas posmi    19
2.2  Vides reklāmu specifika    22
3.  Metodoloģija    25
3.1  Semiotika    25
3.1.1  Semiotiskā analīze    26
3.3  Aptauja    27
4.  Empīriskā daļa    29
4.1  Uzņēmuma Bite Latvija apraksts    29
4.1.1  Uzņēmuma apraksts    29
4.1.2.  Kampaņas apraksts    30
4.1.3  Konkurenti    30
4.2.  Aptaujas rezultāti    31
4.3  Reklāmas materiālu semiotiskā analīze    33
4.3.1.  Pirmā reklāmas materiāla analīze    33
4.3.2.  Otrā reklāmas materiāla analīze    34
4.3.3.  Abu reklāmas materiālu kombinācija    36
5.  Radošā risinājuma apraksts    37
  Secinājumi    39
  Literatūras saraksts    41
  Pielikumi    44
Extract

Ir vairākās iespējas kā lūkoties uz reklāmu – kā biznesu vai radošu procesu, sociālu fenomenu vai kā fundamentālu sastāvdaļu brīvajā komerciālajā sistēmā. 1 Šodien mēs varam definēt reklāmu kā komunikācijas un mārketinga procesu, kā ekonomikas un sociālo procesu, sabiedrisko attiecību procesu vai informācijas un pārliecināšanas procesu. 2
Radošā kursa darba tēma ir „Bite Latvija 2010. gada Ziemassvētku kampaņas vides reklāmas analīze un jaunas reklāmas izstrāde”. Bite Latvija ir jaunākais telekomunikāciju uzņēmums Latvijā, līdz ar to tam ir svarīgi attīstīties un kļūt konkurētspējīgam. Tas nozīmē, ka ir aktuāla komunikācija ar patērētāju un reklāmu veidošana. Darba autorēm jaunākā Bites kampaņa šķita pietiekami interesanta, lai pievērstos tieši vides reklāmas sīkākai izpētei un analīzei šī kursa darba ietvaros.
Darbā izvirzītais mērķis ir izanalizēt Bite Latvija Ziemassvētku kampaņas vides reklāmu un piedāvāt jaunu vides reklāmas risinājumu. Galvenie darba uzdevumi ir:
1)izveidot teorētisku aprakstu par reklāmu, tās būtību un specifiku, pievēršot uzmanību tieši vides reklāmām;
2)aprakstīt darbā izmantotās pētniecības metodes;
3)izzināt Bite Latvija uzņēmuma prioritātes un komunikāciju, iepazīt piedāvātos produktus un pakalpojumus, kā arī aplūkot konkurentus un viņu aktivitātes;
4)veikt aptauju par Bite Latvija uzņēma reklāmu, noskaidrot kā cilvēki tās vērtē un vai ir pamanījuši;
5)veikt izvēlētās vides reklāmas semiotisko analīzi;
6)izveidot jaunu radošo risinājumu Bite vides reklāmai.
Darba sākumā tika izvirzīta hipotēze, ka Bite Latvija vides reklāma ir bijusi veiksmīga un auditorijai pamanāma, kas apstiprinājās daļēji. Kursa darba pētāmais objekts ir uzņēmums Bite Latvija, bet pētāmais priekšmets ir Bite Latvija vides reklāmas, kas ietver sevī dažādus vizuālos elementus.
Radošais kursa darbs sastāv no 4 nodaļām, kurām ir 17 apakšnodaļas. Darbu var iedalīt četrās galvenajās daļās. Pirmajā daļā ir teorētiskā informācija par reklāmu un reklāmas kampaņām. Otrā daļa ir metodoloģiskā, kurā ir aprakstītas darbā izmantotās pētniecības metodes (aptauja un semiotiskā analīze), un trešā daļa ir empīriskā, kurā aprakstīts un izpētīts Bite Latvija uzņēmums, kā arī sniegti pētniecības gaitā iegūtie rezultāti. Savukārt ceturtajā daļā ir aprakstīts un piedāvāts jauns vides reklāmas makets. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1237925
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register