Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:917224
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.04.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    3
2.  Itālija    4
2.1.  Īsa informācija par valsti    4
2.2.  Sasveicināšanās un iepazīšanās    4
2.3.  Komunikācijas veidi    6
2.4.  Uzvedība sabiedrībā    7
2.5.  Apģērbs    8
2.6.  Biznesa kultūra    9
3.  Attiecības starp kultūru un tās vērtībām    11
3.1.  Itāļu biznesa kultūras raksturojums pēc G. Trompenaar 5 dimensijām    11
3.2.  Itāļu biznesa kultūras raksturojums pēc G .Hofstede 5 dimensijām    12
3.3.  Itāļu biznesa kultūras raksturojums pēc E.J. Hall    13
3.4.  Itāļu biznesa kultūras raksturojums pēc Richard D. Lewis    14
4.  Secinājumi    15
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    16
Extract

Cilvēkiem uz Zemes virsmas kļūstot vairāk un valstu robežām ar vien biežāk izdziestot ir ļoti svarīgi saglabāt savu kultūru, bet ne mazāk svarīgi ir izzināt citu tautu kultūru īpašības. Mūsdienās šīs zināšanas var noderēt ikvienam no mums, taču cilvēkiem lietišķajā sfērā tām jābūt īpaši padziļinātām un visaptverošām. Modernajā pasaulē ar multinacionālu, starpkultūru vai transkontinentālu biznesu var sastapties ikviens, nerunājot par uzņēmumu augstākā līmeņa vadītājiem.
Šajā darbā tiek izpētīta biznesa kultūra Itālijā. Taču piederība pie kādas valsts neaprobežojas tikai ar tās pilsonību, tā izpaužas arī pasaules uztverē, vērtību sistēmā, uzvedībā. Līdz ar to tikšanās ar biznesa partneri no ārzemēm vienlaicīgi ir arī tikšanās ar kultūru, kuru tas pārstāv. Tieši no tā, cik lielā mērā divas kultūras varēs saprasties, izjutīs un izrādīs iecietību viena pret otru, būs atvērtas jaunu zināšanu apguvei, būs atkarīgs arī pārrunu iznākums. Tāpēc citu tautību tradīciju pārzināšana iegūst aizvien lielāku nozīmi biznesā, it īpaši starptautiskajā līmenī. Pieaugot darbaspēka mobilitātei un palielinoties pieaicināto ārzemju darbinieku skaitam, šīs zināšanas kļūst par neatņemamu priekšnoteikumu panākumam arī vadīšanā, integrējoties visās menedžmenta funkcijās.
Savukārt stereotipi par citām tautībām bieži veido barjeras starpkultūru saskarsmē. Līdz ar to liela nozīme tās nodrošināšanā ir izglītībai un izpratnei par citām kultūrām. Kultūra vienmēr ir bijusi cieši saistīta ar cilvēku, jo cilvēks ir tas, kas to veidojis visos laikos. Taču vienlaikus arī katrs cilvēks, katra personība ir kādas noteiktas kultūras vides produkts, jau agrā bērnībā uzņemot tradīcijas, attiecību sistēmu, vērtības, pasaules redzējumu. Līdz ar to dialogs starp divām personām, kurām ir atšķirīga kultūrētiskā pieredze, vienlaikus ir arī dialogs starp divām kultūrām, starp divām pasaulēm. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register