Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:119165
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.02.2014.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 9 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Biznesa plāna jēdziens un nozīme    4
1.1.  Biznesa plāna mērķi    4
1.2.  Biznesa plāna izstrādāšanas posmi    5
2.  Biznesa plāna sastāvdaļas    9
  Nobeigums    13
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    14
Extract

NOBEIGUMS
Jebkurš biznesa plāns sākas ar idejas formulēšanas. Ja nav idejas nevar būt arī biznesa, jo tikai uz labas idejas pamata var veidot veiksmīgu darbību. Savukārt, biznesa plāns ir uzskatāms par instrumentu šis idejas dzīvotspējas pārbaudei, kas var panākt uzņēmējam apzinoties mērķi, izvērtējot šā mērķa sasniegšanai nepieciešamos resursus un darbības, kā arī noteicot sagaidāmo rezultātu konkrētam laika posmam.
Veidojot biznesa plānu svarīgi atcerēties, ka tā veidošanas pamatā ir kvalitāte, tam jābūt loģiskam, iespējami objektīvam, prasmīgi noformētam un pārliecinošam. Biznesa plānā noteikti ir jāatspoguļo 6 galvenās sadaļas – kopsavilkums, uzņēmuma un produkta raksturojums, tirgus analīze, mārketinga plāns, finanšu plāns un plānoto rezultātu novērtējums, – kuras ietver izsmeļošu informāciju par plānotās uzņēmējdarbības raksturu un sniedz sabiedrībai priekšstatu par turpmākās sadarbības iespējām.
Tādējādi, var secināt, kā biznesa plāna izveidošana var dot uzņēmējam sekojošus pozitīvus ieguvumus:
1. plāna sagatavošanas process ļauj uzņēmējam izvērtēt savu uzņēmējdarbības ideju, apsverot visas tās svarīgākās nianses, tajā skaitā stiprās un vājās puses;
2. biznesa plāns kļūst par lielisku darba instrumentu, kurš noteic uzņēmējdarbības veidu, virzienu un saimnieciskās darbības;
3. plāna sastādīšanas procesā paaugstinās uzņēmēja kvalifikācija, jo ir nepieciešams pieņemt dažādus lēmumus par produkta vai pakalpojuma realizāciju, konkurētspējas paaugstināšanu, apgrozījuma un peļņas palielināšanu;
4. biznesa plāns palīdz veikt pārrunas ar potenciāliem investoriem un piesaistīt līdzekļus plāna realizēšanai un attīstībai, kā arī veicināt ilgtermiņa attiecības ar tiem.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1337693
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register