Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:170858
 
Evaluation:
Published: 10.12.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
2.  Apstākļi, kas ietekmē braukšanas ātruma izvēli    6
6.  Tiesību akti par braukšanas ātrumu un tā izvēli ceļu satiksmē    21
7.  Shēmas un formulas, aprēķinu piemēri    23
8.  Automobiļa vadītāja rīcība, lai paredzētu bīstamo situāciju tas pirmsbīstamības stadijā, kontrolētu un izvairītos no tās    24
9.  Braukšanas ātruma ietekme uz dažādām satiksmes situācijām    25
10.  Izmantotā literatūra    27
Extract

1.1. Braukšanas ātruma definīcija.
Braukšanas ātrums ir transportlīdzekļa kustības īpašība, ko raksturo ar zināmā laika posmā nobraukto ceļu.

1.2 Braukšanas ātruma jēdziena skaidrojums.
Braukšanas ātrums ir attiecība transportlīdzeklim pret stāvošu objektu, ko tas nobrauc attiecīgā laika periodā. Jo īsākā laika periodā tiek nobraukts lielāks attālums, jo attiecīgi braukšanas ātrums ir lielāks. Savukārt lielākā laika periodā nobraucot mazāku attālumu, braukšanas ātrums ir mazāks.
Pasaulē ir pieņemts braukšanas ātrumu mērīt divās ātruma mērvienībās – kilometrus stundā ( km/h ) un jūdzes stundā ( mph). Eiropā braukšanas ātrums tiek mērīts kilometros stundā ( km/h ). Ir arī automašīnas, kuru ātrumu mērierīcē ir uzrādītas abas ātruma mērvienības.


1.3. Braukšanas ātruma izvēles nosacījumi.
Braukšanas ātruma izvēlei ir nosacījumi, kas uzskaitīti Ceļu satiksmes noteikumos, kurus Latvijā reglamentē Latvijas Republikas Ministru kabineta noteikumi Nr. 571, un kas izdoti 2004. gada 29. jūnijā ar papildinājumiem 2005.
Tie nosaka, ka transportlīzdekļa vadītājam jābrauc ar ātrumu,
1) kas nepārsniedz noteiktos ierobežojumus,
kuri ir uzskaitīti šī darba 5. punktā - Tiesību akti par braukšanas ātrumu un tā izvēli.
2) ņemot vērā ceļu satiksmes intensitāti.
Pie lielas ceļu satiksmes intensitātes primārais ir to pareizi izvērtēt, iekļauties tajā un ievērot drošu distanci, kurai, braucot apdzīvotā vietā ar braukšanas ātrumu 50 km/h, jābūt lielākai par apstāšanās ceļa garumu(50/10)x5=25m tātad~ 30 m , bet intervālam starp šķērsli 1 – 1.2m , bet pretīmbraucošo transportlīdzekli ~ 1.5m,
Zinot mūsu ātrumu(50km/h)un pretimbraucošā ātrumu(50km/h)varam aprēķināt aptuveno intervālu starp transportlīdzekļiem-
I=1,0+0,005x(50+50)=1,5m

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register