SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Pēc veiktā pētījuma ‘’Brīvprātīgais kā resurss sociālās aprūpes institūcijā” autore var secināt:
1. Lielākai daļai institūciju darbinieku nav informācijas par brīvprātīgā darba iesaistīšanu sociālajā aprūpē.
2. Jautājumā par brīvprātīgā darba piesaistīšanu institūcijām, lielākā daļa respondentu uzskata, ka institūcijai ir šādas iespējas piesaistīt brīvprātīgos.
3. Sociālās aprūpes veikšanā institūcijās brīvprātīgie tiek piesaistīti, bet tikai dažreiz.
4. Lai veiksmīgi piesaistītu brīvprātīgā darbu institūcijām, institūcijas izmanto galvenokārt citu organizāciju datu bāzes, pilsētu un pašvaldību mājas lapas un dažkārt brīvprātīgie piesakās paši.
5. Institūcija piesaista brīvprātīgos darbiniekus galvenokārt pēc vajadzības vai reti.
6. Institūcijās brīvprātīgajiem tiek deleģēti dažādi uzdevumi, galvenokārt tie ir pasākumu apmeklēšana kopā ar klientu, izglītojošu pasākumu vadīšana klientiem, sarunas ar klientu un pastaigas.
7. Lielākai daļai respondentu nebija viedokļa par jaunu, vai citu uzdevumu deleģēšanu brīvprātīgajiem institūcijās.…