Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:280014
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.10.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Izstādes un to nozīme tās apmeklētāju informēšanā    5
1.1  Izstādes un tajās izmantotie reklāmas veidi un līdzekļi    5
1.2  Izstāžu un tajās izmantotās reklāmas iedarbīgums un nozīmīgums    11
1.3  Izstāžu tipi, mērķi un organizēšana    13
  Secinājumi    18
2.  Būvniecības izstāžu „Māja I 2005” un „Būvniecības pasaule 2005” sniegtās informācijas nozīmīgums remontdarbu veicējiem    20
2.1  Izstāžu „Māja I 2005” un „Būvniecības pasaule 2005” apraksts    20
2.2  Izstāžu „Māja I 2005” un „Būvniecības pasaule 2005” pētījuma objekta, norises un pētījuma metodes apraksts un pamatojums    25
2.3  Pētījuma rezultātu analīze un interpretācija    26
  Literatūras saraksts    33
  Anotācija    34
Extract

Šī problēma bija aktuāla šā gada pavasarī un būs aktuāla arī nākamgad, jo arī 2006.gadā abas izstādes notiks gandrīz vienlaicīgi. Par neērtu situāciju šo var uzskatīt tikai daļa tās apmeklētāju, jo pārējiem tā varētu šķist mazsvarīga, un tiem, kuriem tā liekas nenozīmīga, tie paši to zina. Bet tai nelielajai apmeklētāju daļai šis ir nozīmīgs jautājums, jo prasa lieku naudas līdzekļu patēriņu un veltu laika izšķiešanu, īpaši, ja cilvēkam vienmēr ir izteikts laika trūkums. Tāpēc radās jautājums, kuru no abām izstādēm būtu vērts apmeklēt, lai apmeklējuma mērķi būtu pilnībā īstenoti un beigās nebūtu jāšaubās par savu izvēli.
Domāju, ka līdz šim šī problēma vēl nav pētīta, jo ir aktuāla tikai nelielai izstāžu apmeklētāju daļai, kā, piemēram, man un manai ģimenei. Tas gan nenozīmē, ka tā būtu mazsvarīga. Manuprāt, problēma ir nozīmīga pat tad, ja tā ir aktuāla tikai dažiem cilvēkiem.
Kā neapstrīdamu faktu problēmas aktualitātē varu minēt pašas izstrādāto anketu apkopojumu, kur apstiprinājās manis izvirzītā hipotēze.
Problēmu nepieciešams izpētīt tāpēc, lai tā cilvēku daļa, kurai tā ir aktuāla, turpmāk izvēlētos to izstāžu zāli, par kuru ir nobalsojusi lielākā daļa aptaujāto apmeklētāju. Pētījuma rezultāti noderētu šajā jautājumā ieinteresētajiem apmeklētājiem arī nākamgad, ja viņi plāno savu laiku un līdzekļus tikai vienas izstāžu zāles apmeklējumam.
Par pētījuma tematu izvēlējos: ”Būvniecības izstāžu „Māja I 2005” un „Būvniecības pasaule 2005” sniegtās informācijas nozīmīgums remontdarbu veicējiem”.
Hipotēze: Cilvēki, kas ceļ, remontē, restaurē ēkas un apzaļumo apkārtni plašāku informāciju gūst izstādē „Māja I 2005”, nevis izstādē „Būvniecības pasaule 2005”.
Pētījuma priekšmets: reklāma un sabiedriskās attiecības izstādēs, franču reklāmu speciālista A. Deijana atziņas par efektīvas reklāmas veidošanu, kā arī reklāmu speciālista G. Stražnova atziņas.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1123488
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register