Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:735619
 
Evaluation:
Published: 14.01.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    4
  LATVIJĀ NOPĒRKAMO CD-R APSKATS    5
  TDK    5
  PRINCO    6
  MEMOREX    6
  ACME    7
  SONY    8
  EMTEC    8
  MAXELL    9
  MMORE    9
  EPROFORMANCE    10
  FUJIFILM    11
  DIGITEX    11
  VERBATIM    12
  TIRGUS IZPĒTE    13
  KĀDIEM NOLŪKIEM CILVĒKI IEGĀDĀJAS UN LIETO CD-R    13
  KUR CILVĒKI IEGĀDĀJAS CD-R DISKUS    13
  KAS IR SVARĪGĀKAIS PĒRKOT CD-R DISKU    14
  CIK CD-R DISKUS IEGĀDĀJAS VIENĀ PIRKUMĀ    14
  KĀDAS FIRMAS DISKUS PIRCĒJS IEGĀDĀJAS    15
  KĀDUS CD-R PIRCĒJS UZSKATA PAR KVALITATĪVĀKAJIEM UN CENAI ATBILSTOŠĀKAJIEM    15
  PIRCĒJU ATSEVIŠĶS SADALĪJUMS PA VECUMA GRUPĀM, UN TO IZPĒTE    16
  CILVĒKI VECUMĀ NO 14-19 GADIEM    16
  Šis grupas segmentācija    16
  CILVĒKI VECUMĀ NO 20 – 29 GADIEM    16
  Šīs grupas segmentācija    17
  CILVĒKI VECUMĀ NO 36-46 GADIEM    17
  Šīs grupas segmentācija    18
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    18
  SECINĀJUMI    18
  PRIEKŠLIKUMI    18
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    19
  PIELIKUMS    20
Extract

Ievads

Latvijas tirgū ir pieejami daudz un dažādi datu nesēji. Vispopulārākie ir CD-R (vienreiz ierakstāms kompaktdisks). Mūsu darba mērķis ir izpētīt kādu firmu ražotos CD-R diskus var nopirkt Latvijas tirgū. Tā kā mēs paši bieži lietojam šos datu nesējus, mums bija interesanti uzzināt kādus CD-R izvēlas pircējs un kāda ir viņa motivācija. Tādēļ mēs veicām aptauju, kurā piedalījās 100 respondentu. Ar aptaujas palīdzību mēs uzzinājām kādiem mērķiem cilvēki izmanto CD-R, kādas ir iemīļotākās firmas, kas cilvēkam ir svarīgs iegādājoties CD-R, kur un kādu daudzumu CD-R cilvēki parasti iegādājas, kā cilvēki vērtē savu pirkumu. Noskaidrojām arī kāda darba veicēji parasti iegādājas CD-R.
Šis darbs varētu palīdzēt Latvijas datorpreču tirgotājus izprast pircēja vēlmes un vajadzības.
Sava darba izstrādē izmantojām kā mācību grāmatas, kas palīdzēja mums izprast kā veidot tirgus segmentāciju, tā arī interneta resursus, lai iegūtu informāciju par CD-R ražotājfirmām.
Šis darbs nebūt nepretendē uz visprecīzāko pētījumu par pircēja vajadzībām, jo aptaujājot 100 cilvēkus ir grūti iegūt pilnīgu priekšstatu par to ko cilvēki izvēlas, pieprasa un atzīst. Šī darba rezultāti ir aptuveni.
Mūsu darbs sastāv no divām daļām. Pirmajā no tām esam aplūkojuši Latvijas tirgū nopērkamo CD-R ražotājfirmu piedāvāto produkciju un tās daudzveidību, otrajā un trešajā daļā esam veikuši tirgus izpēti un apkopojuši aptaujas rezultātus, kā arī atspoguļojuši gan aptaujāto vispārīgo izvēli, gan arī iedalījuši tos atsevišķās vecuma grupās, kas ļauj izprast pircēja vajadzības dažādos vecumos.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register