Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:973752
 
Evaluation:
Published: 29.04.2006.
Language: Latvian
Level: Elementary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    5
  Paskaidrojuma raksts    6
  Ievads    6
  Pastāvošās situācijas raksturojums    7
1.  Klimatisko apstākļu novērtējums    7
2.  Hidroloģisko apstākļu novērtējums    7
3.  Ģeofiziskais raksturojums    7
4.  Ģeotehniskās izpētes dati    7
5.  Apvidus un situācijas novērtējums    7
6.  Satiksmes apstākļu novērtējums    8
  Ceļa plāna un garenprofila projektēšanas tehnisko normatīvu un nepieciešamo parametru kopsavilkums    9
1.  Plānam    9
2.  Garenprofilam    10
  Posma A-B trases plāna variantu apraksts un salīdzinājums    11
  Pamat varianta izvēles pamatojums    12
  Pamat varianta elementu parametru aprēķins    13
1.  Garenprofilam    13
Plānam    14
  Rasējumi    14
1.  Ceļa trases plāns. Varianti A(zila), B(zaļa)   
2.  Ceļa trases plāns. Pamat variants (zilā trase)   
3.  Garenprofils   
Extract

Klimatiskais raksturojums.
Projektējamā ceļa apvidus atrodas Rietumkursas augstienē, Kurmāles paugurainē. Gaisa vidējā temperatūra janvārī no -3 0C līdz -4,5 0C, bet jūlijā +16,8 0C. Nokrišņu daudzums 600-700 mm gadā.

Hidroloģiskais raksturojums.
Mūsu projektētais apgabals atrodas Rietumkursas augstienē. Rajonā ir vairāk kā 40 upju, kas garākas par 5 km . Upju tīkla blīvums ir ļoti augsts. Nokrišņu daudzums ir vidēji 650 mm gadā. Rietumkursas augstienē ir ļoti zema purvainība un purvi neietekmē projektēto autoceļu. Projektētajā apgabalā ezeru ir maz un tie neietekmē projektēto autoceļu.

Ģeogrāfiskais raksturojums.
Rietumkursas augstiene, kur atrodas mūsu projektējamais ceļš ir ar daudzām paugurainiem – Kurmāles paugurainie, Embūtes paugurainie un Bandavas paugurainie. Rietumkursas augstienes augstākais virsas punkts ir Krievu kalns kurš ir 189,5 m augsts. Rietumkursas augstiene ir piktajā vietā pēc Latvijas augstieņu lieluma.

Ģeotehniskās izpētes dati
Ģeotehniskās izpētes dati tika doti projekta uzdevumā
Augsnes slāņa biezums šajā teritorijā ir 0.25 m.
Grunts ir mālsmilts – līdz 4m dziļumā un gruncūdens līmenis ir 2 m.
Teritorijās kur ir purvi vai kūdrāji – kūdra ir 4m biezā slānī un gruncūdens limenis ir 0.10 m.

Apvidus un situācijas novērtējums
Apvidus ir maz apdzīvots – ceļa projekt līnija neiet gar apdzīvotām vietām. Apvidū kurā tiks izbūvēts ceļš ir maza mežinība. Apvidu nešķērso lielas upes, vai kādas citas ūdens krātuves.
Projektētais autoceļš veicinās dzīves līmeņa paaugstināšanos šajā apvidū. Attīstīsies infrostruktūra.




Satiksmes apstākļu novērtējums.
Prognozējot satiksmes intensitāti tiek ņemta vērā pieslēdzošo autoceļu intensitāte. Ņemot vērā, ka tiek projektēts jauns autoceļš, tiek paredzēts, ka pēc projektētā autoceļa izbūves vairums autovadītāju izmantos jauno autoceļu.
Izbūvējot autoceļu A-B, no drošības, izdevīguma un ērtuma viedokļa uzlabosies transporta infrostruktūra šajā reģionā. Nosacītā pašreizējā satiksmes intensitāte N=1800.
Ikgadējais intensitātes pieaugums pieņemts 0.03%.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register