Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:277205
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.08.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  SIA „X” apraksts   
2.  SIA „X” cenu politikas mērķi   
2.1.  Uzņēmuma kopējie mērķi   
2.2.  Mārketings mērķi   
2.3.  Cenu politikas mērķi   
3.  SIA„X” tirgus darbības raksturojums   
4.  SIA „X” cenu politikas vidi, kā arī cenu veidošanu un cenu lēmumu pieņemšanas ietekmējošie faktorus   
5.  SIA „X” piedāvātas produkcijas pieprasījuma elastību no cenas   
Extract

Analizējot cenu veidošanas stratēģijas uzņēmuma SIA „X” galvenokārt ir jāmin tas, ka uzņēmums ļoti seko visām izmaiņām tirgū ar domu atrast pašas labākās iespējas, kā nepaaugstināt cenu savai produkcijai, jo uzņēmuma galvenais mērķis ir nepaaugstināt produkcijas cenu cik vien ilgi tas ir iespējams. Cenu veidošanas stratēģijas tiek orientēta uz vadošo pozīciju nostiprināšanu augstvērtīga saldējuma tirdzniecībā. To panākt var veidojot efektīvu cenu veidošanas stratēģiju, kas veicinātu straujāku uzņēmuma attīstību.
Tā, kā uzņēmuma SIA „X” piedāvātai produkcijai ir augstāka cena nekā uzņēmuma netiešajiem konkurentiem, piem. saldējumam TIO, POLS u.c., līdz ar to ir ļoti liela uzmanība jāpievērš patērētāju uzmanība uz to, ka saldējuma kvalitāte ir daudz augstāka nekā konkurentiem. Lielu uzsvaru liekot uz saldējuma augsto kvalitāti patērētāji nepievērsīs tik lielu uzmanību augstajai saldējuma cenai. Cena būs adekvāta piedāvātajam produktam.
Uzņēmums necenšas veidot atlaides saldējuma produkcijai. Cena vienmēr ir vienāda, kas savā ziņā no patērētāja viedokļa ir ļoti pozitīvi. Cenai nav svārstību, līdz ar to patērētājam ir vienmēr zināma produkta cena. Tā, kā cenu svārstības ir patērētājiem nevēlams faktors, tādēļ uzņēmums cenšas to ievērot.
Peļņa ir bieži atkarīga no uzliktā uzcenojuma, bet pastāv arī citi ietekmējošie faktori, tā varētu būt atkarīga no apgrozījuma. Jo lielāks būs produkta apgrozījums, jo peļņa būs lielāka. Līdz ar to uzņēmums cenu stratēģija ir vairāk vērsta uz apjomu paaugstināšanu nevis cenu nepaaugstināšanu.
Analizējot cenu veidošanas taktikas var teikt, ka uzņēmums SIA „X” tādu taktiku izteiktu nav, jo kā jau augstāk minēts uzņēmums necenšas veidot cenu akcijas, bet gan cenšas noturēt augstu apgrozījumu ar to, ka cena vienmēr ir stabila. Tādēļ mēs uzskatam, ka uzņēmuma šajā ekonomiskajā situācijā, kas ir izveidojusies Latvijas tirgū būtu jāpievēršas nopietni noieta veicināšanas pasākumiem, cenu atlaidēm, bonusiem u.c. Pašlaik patērētājiem ir svarīgi, lai viņi tiktu kaut kā motivēti, līdz ar to cenu atlaides, ja ne uz visiem saldējuma veidiem, bet gan piemēram katru nedēļu uz kādu saldējuma veidu. Mūsuprāt tas ļoti piesaistītu patērētājus, viņiem būtu lielāka ieinteresētība patērēt uzņēmuma produkciju. Tas arī veicinātu lielāku produkcijas apgrozību, jo uzņēmuma pastāv risks, ka produkcija netiek iztirgota 5 dienu laikā, jo tas ir saldējuma realizācijas termiņš, tad produkcija tiek iznīcināta. Efektīvi noieta veicināšanas pasākumi veicinātu to, ka produkcija netiktu iznīcināta, neveidotos krājumi, kas uzņēmumam būtu ļoti liels ieguvums. Tas nestu uzņēmuma lielākus ienākumus. Tādā gadījumā peļņa būs atkarīga no preču apgrozījuma intensitātes un firmas darbības efektivitātes, jo darbība būs efektīvāka un pārdomātāka, jo peļņa būs lielāka.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register