Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:558880
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.11.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Extract

Bieži vien ir ļoti grūti noteikt optimālo pasūtījuma vai produkta cenu. Mikroekonomikas teorija sniedz optimālās cenas noteikšanas metodes, atvasinot izmaksu un ienākumu funkcijas (peļņas optimālā saskaņošana). Ikdienā uzņēmuma vadītājiem trūkst būtiskas informācijas, kas nepieciešama, lai varētu izmantot teorētiskos modeļus; viņiem ir tikai vispārējs priekšstats ko sniedz modeļi. Bez kvantitatīviem apstākļiem cenu noteikšanu ietekmē virkne citu faktoru, un bieži vien uz jautājumu – kādā cenu līmenī cenai vajadzētu atrasties – ir jāatbild intuitīvi.
Ja uzņēmums grib pastāvēt ilglaicīgi, tad tam, nosakot cenu, ir jāņem vērā noteiktas prasības. Cenai ir jābūt:
1)zemākai vai vienādai ar konkurenta cenu tam pašam vai līdzīgam produktam;
2)jābūt pieņemamai klientiem;
3)jāsedz visas produkta ražošanas, administrācijas un pārdošanas izmaksas.
Produktu izvēles situācijās varam pamanīt, ka, ja uzņēmumam ir brīvas ražošanas jaudas, tad īstermiņa perspektīvā uzņēmums neņem vērā trešā punkta prasības. Tādā gadījumā mērķis ir, lai pārdošanas ienākumi segtu vismaz ar produkta ražošanu saistīto izmaksu pieaugumu un lai papildu pasūtījums spēj segt uzņēmuma pastāvīgās izmaksas un dod peļņu. Attiecīgajā jaudas intervālā izmaksu pieaugumu parasti rada produkta mainīgas izmaksas.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register