Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:218172
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Starptautisko cenu raksturojošie faktori    4
  Konkurences īpatnības starptautiskajā tirgū    5
  Preču standartizācija vai adaptācija    7
  Samaksa par precēm starptautiskajā tirgū    8
  Cenu aprēķināšanas metodes un veidi    9
  Cenu atlaides starptautiskajā tirgū    11
  Starptautiskie tirdzniecības nosacījumi    12
  Secinājumi    15
Extract

Ievads
Mūsdienu komunikāciju un informācijas tehnoloģijas paver aizvien plašāku skatu uz pasauli, līdz ar to atsevišķas zemes un atsevišķas valstis nevar attīstīties izolācijā no pārējās pasaules. Lai veidotu pozitīvas starptautiskās attiecības, jābūt izpratnei par ekonomisko un sociālo procesu attīstību citās pasaules valstīs. Ieejot starptautiskajā biznesā ir lietas, kas jāmācās no jauna, bet kam lieti noder vietējā pieredze. Viena no nozarēm, kurai ir jāpievērš vērība ir cenu veidošanās īpatnības.
Cenu veidošanai starptautiskajā biznesā ir tāda pati struktūra, kā vietējā tirgū – uzņēmumiem jāņem vērā sociāli ekonomiskais stāvoklis, konkurences situācija, tirdzniecības sistēma un pircēju rīcības īpatnības. Bet parādās vēl daži elementi – valdības politika attiecībā uz iekšējā tirgus aizsardzību un valūta, kuru izmanto darījuma noslēgšanā. Cenu veidošana starptautiskajā biznesā var būt visai sarežģīta.
Savā referātā nolēmu tuvāk izpētīt cenu veidošanās īpatnības starptautiskajā biznesā. Referāta tēma ir: Cenu veidošanās īpatnības starptautiskajā biznesā.
Referātā tika izvirzīts mērķis: balsoties uz vietējā tirgus principiem cenu veidošanā, atrast atšķirīgās īpatnības cenu veidošanai starptautiskajā biznesā.
Lai sasniegtu mērķi tika izvirzīti vairāki uzdevumi:
1) Noteikt starptautisko cenu veidojošos faktorus;
2) Noteikt konkurences īpatnības starptautiskajā tirgū;
3) Noteikt preču standartizācijas vai adaptācijas īpatnības;
4) Raksturot samaksu par precēm;
5) Raksturot cenu aprēķināšanas metodes un atlaides starptautiskajā tirgū
6) Raksturot piegādes bāzes nosacījumus.
Darbs sastāv no teorētiskās analīzes. Referātā tiek izmantota zinātniskā literatūra interneta avoti. Referāts dod ieskatu, kā veidojas starptautiskās cenas.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1139984
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register