Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:218021
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.01.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
Extract

Cena ir produkta vērtība nauda izteiksmē; patērētāju maksa par produkta lietošanas rezultātā gūto patēriņa labumu.1 Senāk cenas nostādīja pircējs un pārdevējs savstarpējās komunikācijas laikā. Parasti pārdevēji prasīja augstāku cenu nekā tie patiesībā cerēja saņemt, turpretī pircēji piedāvāja zemāku kā tie bija gatavi maksāt, kā rezultātā viņi vienojās par cenu, kas bija pieņemama abām pusēm. Vēsturiski cena vienmēr ir bijusi galvenais faktors, kas noteica pircēja izvēli, kas joprojām ir attiecināms uz plaša patēriņa precēm.
Cenu veidošanas koncepcija ir cenu noteikšanas faktoru, principu, metožu un aprēķinu kopa.1 Uzņēmumos tiek izmantotas dažādas cenu veidošanas metodes, kurās tiek ņemti vērā iekšējie cenu veidošanas faktori, kā mārketinga mērķi, mārketinga darbības stratēģija, uzņēmuma izmaksas, mārketinga darbības organizācija, un ārējie – tirgus tipi pēc konkurences kritērija, pieprasījuma elastīgums, likumdošana valsts politika u.c. …

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register