Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Četrus un piecus gadus vecu bērnu priekšstatu par skaitu un skaitīšanu veidošanās, izmantojot pasakas

     

    Research Papers22 Pedagogy

4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:394955
 
Evaluation:
Published: 19.07.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 22 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Priekšstatu par skaitu un skaitīšanu veidošanās teorētiska analīze    5
2.  Pasaku teorētiska analīze    8
3.  4-5gadu vecu bērnu vecumposmu raksturojums    14
4.  Priekšstatu par skaitu un skaitīšanu veidošanās ,izmantojot pasakas ,sekmēšanas pedagoģiskā pieredze    18
  Nobeigums    24
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    26
Extract

NOBEIGUMS
Analizējot pedagoģisko literatūru ,var secināt ,ka priekšstatu par skaitu un skaitīšanu 4-5 gadus veciem bērniem var veicināt un pilnveidot izmantojot pasakas .Tas ir viens no nedaudzajiem darbības veidiem ,lai veiksmīgi noritētu zināšanu apguve .Priekšstatu par skaitu un skaitīšanu veidošanās ir cieši saistīta ar bērnu attīstībai nozīmīgiem psihiskās izziņas procesiem:
-sajūtas;
-uztvere;
-domāšanu;
-atmiņu;
-priekšstatiem.
Izziņas procesu mijiedarbības rezultātā attīstās skolēna sensorās spējas ,ir pamats bērna garīgajai attīstībai.
Pasakas un literārie darbi , kuros ietverti pasaku elementi, visvairāk atbilst bērnu pasaules izpratnes līmenim. Pasakas ir tās, kas palīdz bērnam apzināties pašam sevi, sniedz pieredzi par pasauli un veicina aktivitāti lai bērns spētu sevi apliecināt un veidotos par radošu personību. Bērnībā cilvēks ir visatvērtākais, visradošākais un vispieejamākais, tāpēc ir svarīgi tas, kādā gultnē bērna radošumu laicīgi ievirza ģimene, bērnudārzs, skola un sabiedrība, jo tieši bērnībā veidojas cilvēka vērtību orientācija. Paļāvība un emocionālā drošība ir viens no vissvarīgākajiem avotiem bērna personības attīstībai. Ikviens bērns ,ilgojas lai viņam palasa vai pastāsta pasaku .
Izpētot 15 pirmskolas izglītības skolotājas pedagogu pieredzes ,varu secināt ,ka pasakas veiksmīgi var izmantot sekojošu matemātisko darbību veikšanai, piemēram: Var vingrināties skaitīt priekšmetus pēc taustes, un skaņas pēc dzirdes; vingrināties skaitīt konkrētus priekšmetus, salīdzināt šo priekšmetu grupas, skaitīt atšķirīga izskata un lieluma priekšmetus dažādā izvietojumā; iepazīstināt bērnus ar kāda noteikta skaitļa veidošanos, radīt priekšstatu , ka skaits nav atkarīgs no priekšmetu lieluma, izvietojuma un skaitīšanas virziena; likt ciparu rindas; un vēl daudz citas matemātiskas darbības.
Pasakas Kazlēns kas prata skaitīt līdz 10,Trīs sivēntiņi ,Sniegbaltīte un septiņi rūķīši ,Divpadsmit mēneši, Trīs kaķēni ir viss ieteicamākās priekšstatu veidošanā ,par skaitu un skaitīšanu.Bet skolotājas vis biežāk izmanto pasakas Trīs sivēntiņi ,Sniegbaltīte un septiņi rūķīši ,Kazlēns kas prata skaitīt līdz 10,Trīs lāči ,Vecīša cimdiņš ,Trīs kaķēni ,Rācenis .Kuras aptaujas rezultātos ir vis pieprasītākās ,tiek visbiežāk izmantotas matemātikas nodarbībās ,jo tās ir vis pateicīgākās matemātisko darbību veikšanai .Tajās visvairāk dominē skaits un skaitīšana ,tieši šīs pasakas vairāk ietver sevī tos jēdzienus ,kas palīdz bērniem gūt matemātiskos priekšstatus .Par skaitli un skaitīšanu.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1230879
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register