Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:345285
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.02.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
  X novada esošās situācijas raksturojums    5
  Mārketinga audits    6
  Vīzija, misija, mērķi    8
  Esošo tūrisma produktu un pakalpojumu raksturojums    9
  Produktu cena    13
  SVID analīze    14
  Komunikācijas mērķi, informācijas stratēģijas un kanāli    17
  Izmantotā literatūra    19
Extract

Katra novada mārketinga stratēģija ir viens no galvenajiem instrumentiem novada attīstībā, kurā ir atspoguļota esošā situācija un sniegts nākotnes redzējums. Pamatojoties uz mārketinga stratēģiju jebkurš interesents var veiksmīgi virzīt un īstenot savus mērķus atbilstoši stratēģijai.
Tā kā X novads, kā pierobežas teritorija, ir mazpazīstams, tad ir nepieciešams apkopot un izanalizēt visu pieejamo informāciju, kas varētu būt pietiekoši svarīga novada atpazīstamībai un attīstībai. Mārketinga stratēģijas mērķis ir izvērtēt novada esošo situāciju un izveidot nākotnes vīziju. Tieši nākotnes redzējumi iedzīvotājiem dot stimulu sasniegt izvirzītos mērķus un būt labākiem par konkurentiem.
Izveidojot novada stratēģiju, tiks īstenots viens no pasākumiem, kas veicinās novada attīstību.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register