Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:728595
 
Evaluation:
Published: 20.03.2007.
Language: Latvian
Level: Elementary school
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Projekta gaita    4
  Galvas smadzenes    5
  Galvas smadzeņu forma, lielums un svars    6
  Mūsdienu cilvēka, pērtiķa un fosilo cilvēka senču galvaskausu tilpuma salīdzinājumi    8
  Fosilo Hominīdu smadzeņu apmēri    8
  Galvas smadzeņu vispārīgs apskats    9
  Ožas smadzenes    10
  Galvaskausa nervi    11
  Iegarenās smadzenes    12
  Mugurējās smadzenes    13
  Smadzenītes    14
  Vidussmadzenes    15
  Kustību vadīšanas ceļi    16
  Interesantākās lietas ko uzzinājām intervijā ar Kārli Skrastiņu    16
  Pētniecība Dienvidkalifornijā    19
  Matemātiķiem smadzenes ir iekārtotas savādāk    20
  ASV zinātnieks izgudrojis neoperatīvo atmiņu cilvēka smadzenēs    21
  Pielikums    22
Extract

Ievads

Smadzenes vienlaicīgi apstrādā pārsteidzošu informācijas daudzumu. Jūsu smadzenes uztver visas krāsas un objektus, kurus jūs redzat, apkārtējas vides temperatūru, kāju spiedienu uz grīdas, skaņas ap jums, sausumu mutē, pat šo tekstu un noformējumu. Jūsu smadzenes fiksē emocionālas izjūtas, domas un atmiņas. Vienlaicīgi jūsu smadzenes seko jūsu ķermeņa patstāvīgajām funkcijām : elpošanai, acu plakstiņu kustībai, izsalkuma sajūtai, roku muskuļu kustībām.
Cilvēka smadzenes apstrādā vairāk nekā miljons impulsu sekundē. Smadzenes izvērtē šo impulsu svarīgumu, atsijājot relatīvi nesvarīgākos. Šī atsijāšanas funkcija ļauj mums koncentrēt uzmanību un efektīvi darboties pasaulē. Smadzenes, kas apstrādā vairāk nekā miljonu informācijas vienību sekundē, vienlaicīgi izvērtējot to svarīguma pakāpi un ļaujot mums darboties ar visnoderīgāko.
Tādēļ mēs izlēmām izpētīt svarīgāko cilvēka orgānu – smadzenes. Un, protams, arī uzzināt cik par to daudz zina mūsu vienaudži. Lai visu šo informāciju uzzinātu mēs anketējām mūsu vienaudžus, lai uzzinātu viņu domas un to cik daudz viņi par to zina. Taču, protams, ar to vien nepietika mēs intervējām neirologu Kārli Skrastiņu. Jāatdzīst, informācijas bija ļoti daudz un ļoti interesantas. Lai, mūsu projekts īstenotos un būtu bagāts ar informāciju mēs izmantojām sniegtās informācijas resursus no papildmateriāliem. Piemēram – medicīnas grāmatām, papildinformāciju no interneta piedāvātajām mājas lapām.
Beidzot rakstīt projektu secinājām, kad pusaudži nav daudz informēti par vienu no cilvēka anatomijas orgāniem – smadzenēm. Kā arī projekts, pēc mūsu domām, ir izdevies, lai gan jāatdzīst, kad bija ļoti maz laika. Taču izvirzīto mērķu sasniegšanas darbus sadalījām vienlīdzīgi, lai visu paspētu. Pašas personīgi secinājām, kad nākošreiz darbu pie projekta sāksim ātrāk, lai viss būtu izdarīt labi un nesasteigti.



Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register