Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:532586
 
Evaluation:
Published: 28.03.2006.
Language: Latvian
Level: Elementary school
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  “Coca Colas” vēsture    4
  Atspirdzinošā dzēriena “Coca Cola” ietekme uz cilvēka organismu    7
  Eksperimentālā daļa    10
  Secinājumi    12
  Nobeigums    13
  Izmantotā literatūra    14
Extract

Ievads

CoCa Cola ir pasaulē slavenākais atspirdzinošais dzēriens. Šo dzērienu lieto visā pasaulē jau vairākus gadus. Coca Colu lieto lai atspirdzinātos vai arī pie ikdienas maltītes.
Taču tiek uzskatīts, ka šis dzēriens ir kaitīgs cilvēka organismam. Bet neskatoties uz to cilvēki dzer un, manuprāt, turpinās dzert šo dzērienu. Viņi neieklausās un netic tam ko uzrāda zinātne, medicīna saistībā ar šo dzērienu.
Amerikā šo dzērienu lieto katrs cilvēks. Coca Colu pārdod uz katra stūra un arī skolās. Tad iznāk, ka bērni uzaug dzerot šo dzērienu. Bet viņi jau nesaprot cik kaitīgs tas var būt. Un ka šis dzēriens var novest pie daudzām slimībām, kuras mēs apskatīsim tālāk. Cilvēkiem trūkst informācijas, par to cik neveselīga ir Coca Cola.
Es arī biju to cilvēku skaitā, kuri īsti nezin ko var nodarīt Colas dzeršana ikdienā. Tāpēc arī uzņēmos izpētīt Coca Colu un tās ietekmi uz cilvēka organismu.

Coca-cola vēsture

Atspirdzinošas idejas dzimšana

Produkts, kurš pasaulei sniedzis tā slaveno garšu, ir dzimis 1886. gada 8. maijā Atlantā, Džordžijas štatā. Kā vēstī leģenda, Džons Pembertons, vietējais aptiekārs, savas mājas pagalmā, misiņa katlā uz trim kājām izgudroja Coca-cola sīrupu. Viņš aiznesa krūzi ar jauno dzērienu uz aptieku, iedeva nogaršot apmeklētājiem, kas atzina to par lielisku, un sāka to pārdot kā izlejamo atspirdzinošo dzērienu par 5 centiem glāzē. Domājot, ka divi burti C labi izskatīsies reklāmā, Pembertona partneris un grāmatvedis Frenks Robinsons ieteica nosaukumu un uzrakstīja slaveno tirdzniecības zīmi “Coca-cola” tās unikālajā rakstā. Pembertons neapzinājās, kādas iespējas nākotnē būs viņa radītajam dzērienam. Viņš pakāpeniski pārdeva savs biznesa daļas dažādiem partneriem. Īsi pirms savas nāves 1888. gadā viņš pārdeva atlikušo Coca-cola kompānijas daļu Eisam Kendleram.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −1,48 €
Work pack Nr. 1137920
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register