Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:139812
 
Evaluation:
Published: 21.04.2017.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 12 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    2
  Annotation    3
  Saturs    4
  Ievads    5
1.  Renderēšanas pirmsākumi    6
2.  Renderēšana    8
2.1.  Tiešā laika renderēšana    8
2.2.  Netiešā laika renderēšana    9
3.  CPU un GPU atšķirības, to galvenā arhitektūra    10
4.  Renderēšanas dzinēji, to darbība    13
5.  Blender vide    17
6.  Testa procedūra    19
7.  Renderēšanas tests    20
8.  Renderēšanas rezultāti    22
  Secinājumi    26
Extract

Secinājumi
1. Izanalizējot iegūto informāciju, tika secināts, ka, lai arī renderēšana ir sarežģīts un nereti arī laikietilpīgs process, tas kļūst arvien pieprasītāks pakalpojums.
2. Teorētiskās literatūras analīzes un pētījumu rezultātā var secināt, ka centrālie procesori un grafiskie procesori ir līdzīgi pēc uzbūves, bet ar atšķirīgām funkcijām un veiktspēju.
3. Veicot teorētiskās daļas literatūras analīzi, tika secināts, ka CPU vai GPU izvēli nosaka sasniedzamais mērķis un veicamie uzdevumi.
4. Apkopojot dažādu zinātnieku paustās atziņas, var secināt, ka interesantiem pieejami gan tādi renderēšanas dzinēji, kas atbilst visdažādāko uzdevumu veikšanai, bet ekspluatācijā dārgi, gan arī kvalitatīvi bezmaksas dzinēji.
5. Pēc teorijas pārskata šķiet, ka centrālo procesoru sākuma līderis ir bijis Intel un šī kompānija arī nākotnē būs līderis CPU izstrādē. Taču parādīsies tendences centrālos procesorus apvienot ar arvien jaudīgākiem un lielāku skaitu grafiskajiem kodoliem, lai arvien stiprāk sapludinātu robežas un izveidotu produktu ar labākajām īpašībām.
6. Praktiskās daļas pārskata sākumā izvirzītā hipotēze tika daļēji noraidīta, jo abās ainās grafiskie procesori nebija labākie. Kas pierāda, ka grafiskie procesori ir nestabili un riskanti. Viņi var būt vairākas reizes labāki un ātrāki, bet tajā pašā laikā tipiskās situācijās viņi būs tieši vairākas reizes sliktāki, vai nestrādās vispār. Šajā pētījumā no četrām saderīgām video kartēm, tikai divas bija spējīgas veikt renderēšanas uzdevumu.
7. Ja uzdevums tiek izstrādāts speciāli grafiskajiem procesoriem, zinot to arhitektūras nianses un ierobežojumus, tad ir iespējams izveidot sistēmu, kas veiks paralelizējamus aprēķinus krietni efektīvāk nekā centrālais procesors. Bet, ja svarīgi ir pildīt dažāda veida uzdevumus lielā apjomā, tad labākais šādiem uzdevumiem tomēr būs centrālais procesors.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register