Darba ar grafiku Web-lappusēs praktiskie piemēri
Katrs attēls, kas tiek iekļauts HTML-dokumentā, ir objekts image ar īpašībām, pie kurām var vērsties ar JavaScript scenāriju valodas palīdzību. Tagā var noteikt parametru Name un izmantot tā vērtību piekļūšanai pie attēla īpašībām.
Attēlu ar noteiktiem numuriem samainīšana vietām
Dokumentā ir ievietoti 4 attēli, 2 teksta lauki, kur lietotājs var ievadīt attēlu kārtas numurus,ko jāsamaina vietām, un ir arī poga, uzklikšķinot uz kurasizpildīsies šī pārvietošana. Ja attēlu numuru vērtības būs ievadīti nepareizi, parādīsies paziņojums par kļūdu.
Objekta document īpašība tiek noteikta ar to, ko satur pats dokuments. Ja dokumentā ir attēls, piekļūvi pie image objekta var iegūt ar taga Name vērtības palīdzību.
Objektam document ir īpašība images ar kuras palīdzību var vērsties pie jebkura attēla dokumentā, norādot tā kartes numuru (numurēšana sākās ar 0). Piekļūt pie pirmā attēla var ar document.images[0] instrūkcijas palīdzību, pie otrā - document.images[1] u.t.t.
HTML kods:
Attēlu ar noteiktiem numuriem samainīšana vietām
Attēlu galerija
Attēla samainīšana, uzvedot uz tā peles rādītājam
Kad lietotājs uzved uz attēla peles kursoru, rodas notikums MouseOver. Funkcija changePict() arī būs reākcija uz šo notikumu un noteiks, kādu attēlu jāievieto dokumentā. Izmantojamie attēli glabājas failos p1.gif, p2.gif, p3.gif un p4.gif. k-tā attēla ielādēšanai tiek izmantots faila vārds ”images1/p”+k+”.gif”.…