Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:723207
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.06.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  Analītiskā daļa   
1.1.  Uzņēmuma apraksts   
1.2.  Pakalpojuma īss apraksts   
2.  Tehnoloģiskais apraksts   
2.1.  Izvietojums un telpu plāns   
2.2.  Tehnoloģiskais process   
2.3.  Iekārtas un instrumenti   
2.4.  Izejmateriāli   
3.  Organizatoriskā daļa   
3.1.  Uzņēmuma organizācijas struktūra   
3.2.  Darba samaksas sistēma   
3.3.  Darba devēja un darbinieku pienākumi   
3.4.  Darbinieku un darba aizsardzība   
  Secinājumi un priekšlikumi   
Extract

Svarīgs priekšnoteikums, lai Latvijas ekonomika varētu normāli attīstīties, ir uzņēmējdarbības attīstība Latvijā. Latvijas ekonomika lielā mērā ir atkarīga no tā, kā attīstīties uzņēmējdarbība, kas neapšaubāmi ir visas ekonomikas mugurkauls. Skaidrs, ka uzņēmējdarbības attīstība lielā mērā ir atkarīga no valsts īstenotās politikas uzņēmējdarbības veicināšanai, taču neapšaubāmi veiksmīgas uzņēmējdarbības pamatā ir arī paša uzņēmuma vadītāja spējas organizēt, plānot un efektīvi vadīt savu uzņēmumu.
Darba mērķis ir izanalizēt uzņēmuma - SIA "WESS SERVISS", darba organizācijas principus un paņēmienus, kas nodarbojas ar automobiļu remontu.
Uzņēmuma “WESS SERVISS” misija ir nodrošināt Rīgas iedzīvotājus ar augstas kvalitātes automobiļu remontu un citiem pakalpojumiem, kas saistīti ar automobiļiem.
Šāda veida pakalpojumu sniegšanai ir nepieciešams speciāli kvalificēts darbaspēks un šim nolūkam speciāli izstrādātas ražošanas tehnoloģijas.
Lielākā daļa problēmu, kas saistītas ar uzņēmējdarbības idejas veiksmīgu realizēšanu ir balstītas uz tieši uz cilvēku un izvēlētās tehnoloģijas darbības ietekmi. Tāpēc ir ļoti svarīgi ir jautājumi, kas saistīti ar personāla priekšrocībām un trūkumiem (stiprajām un vājajām pusēm). Ir jāatrod atbildes uz šiem jautājumiem. Ja uzņēmumā ir pietiekams skaits kvalificētu darbinieku ar labi un pareizi motivētiem mērķiem, tad tas var nodrošināt dažādu alternatīvo stratēģiju realizēšanu.
Uzņēmuma vadīšanas veids jūtami ietekmē uzņēmuma panākumus tirgū, produktu un pakalpojumu veidus, ieņēmumus un izmaksas.
Vērtējot uzņēmuma vadīšanu, tās pozitīvās un negatīvās izpausmes nepieciešams parādīt darba attiecības starp uzņēmuma administrāciju un pārējiem darbiniekiem, jo svarīgi uzticēties saviem darbiniekiem, dot viņiem iespēju pierādīt sevi; darboties pēc principa, ka atbildības sadalījums var atvieglot uzņēmuma pārvaldību un funkcionēšanu, un līdz ar to vairāk var panākt biznesā. Vēl uzņēmuma darbību veiksmīgumu vai arī neveiksmīgumu nosaka šādi faktori: uzņēmuma reputācija, kultūra, kas valda uzņēmumā, darbinieku piesaistīšanai un stimulēšanai paredzētie pasākumi, pircēju stimulēšanai iegādāties piedāvāto produkciju, vairāki no tiem būs aplūkoti darbā!

1.ANALĪTISKĀ DAĻA.

1.1.Uzņēmuma apraksts
1992. gada 24. februārī, apvienojoties Somijas un Latvijas kapitālam, t.i., firmai "Passim" apvienojoties ar Somijas firmu "IBT Trading Ltd", tika nodibināts Latvijas - Somijas uzņēmums, pareizāk, tika izveidots koncerns "WESS Investīcijas". Šajā koncernā pavisam kopā ietilpst 11 neatkarīgi, taču savā darbībā nenoliedzami saistīti uzņēmumi. Savā darbā es tuvāk aplūkošu tikai vienu no tiem - SIA "WESS SERVISS".
Tātad, var teikt, ka SIA "WESS SERVISS" ir dibināts un Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā reģistrēts 1992. gada 24. februārī, kā sabiedrība ar ierobežotu atbildību.
SIA "WESS SERVISS" juridiskā adrese: Rīgā, Skolas ielā 4
Reģ. Nr. LV 4003056295
N/k 000013323 A/S "Unibanka", kods 720131635
SIA "WESS SERVISS" direktors: Viesturs Alksnītis
SIA "WESS SERVISS" nodarbojas ar vieglo automašīnu "Toyota" un "Lexus" tehniskās apkopes un ar citu automašīnu remontu saistītu pakalpojumu sniegšanu. Sekmīgi attīstot savu uzņēmējdarbību, kā arī pieaugot iedzīvotāju pirktspējai, ir audzis arī pieprasījums pēc jaunām un lietotām vieglajām automašīnām, līdz ar to ir audzis arī pieprasījums pēc dažādiem servisa pakalpojumiem. Lai spētu kvalitatīvi apmierināt pieaugošo pieprasījumu, SIA "WESS SERVISS" ir nolēmis paplašināt savu darbību un piedāvāt jaunus un kvalitatīvus pakalpojumus. Klients uzreiz pēc automašīnas nodošanas servisā varēs uzzināt konkrēto darbu izpildes termiņus un pakalpojuma cenu, tāpat klients bez maksas saņems pilnu automašīnas tehniskā stāvokļa diagnostiku ar visiem remonta izcenojumiem un viņam tiks nozīmēts konkrēts servisa meistars, pie kura tas varēs griezties arī turpmāk. Atkarībā no darbu izpildes termiņa, klientam tiks piedāvāta iespēja pavadīt šo laiku vai nu blakus esošā autosalona kafejnīcā, vai arī tiks piedāvāta uzņēmuma rezerves automašīna uz laiku, kamēr klienta mašīna tiek remontēta.
Kā jau var noprast, tad uzņēmuma darbība tiks virzīta uz kvalitatīvu pakalpojumu sniegšanu un savu pozīciju nostiprināšanu vietējā tirgū, bet to nevar izdarīt, ja netiek ņemtas vērā klientu vēlmes un prasības.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register