Secinājumi
1. Pēdējo gadu laikā bērnu ikdiena ir ļoti mainījusies datoru vieglas pieejamības dēļ, jo tik pat kā katrā otrajā mājā dators ir pavisam parasta lieta. Bērni jau ļoti agri iepazīstas ar informācijas tehnoloģijām un jāatzīst, ka mūsdienās bez prasmes apieties ar šīm lietām, mēs nekur tālu nevaram tikt.
2. Es uzskatu, ka vecākam ir jāļauj bērnam pavadīt laiku pie datora, jo ja vecāks uztraucas par lietām vai spēlēm ko bērns var sameklēt internetā, vai cik daudz laika bērns pavada pie datora, vecāks drīkst izmantot Vecāku kontroli, kas pieejama jaunajā Windows 7 versijā. Tā palīdz kontrolēt kādas spēles, kuras lapas bērns apmeklē un pat cik ilgi bērns pavada laiku pie datora. Grafiku, kurās stundās bērnam atļauts pavadīt pie datora var pavisam viegli sastādīt.
3. Pedagogi jūtas apdraudēti, jo uzskata, ka apmācība ar videokonferenču palīdzību, no šīs jomas izspiedīs skolotājus un viņi kļūs lieki.
Lai gan joprojām daudzi uzskata, ka nav labi ļaut bērnam pārāk agri sākt darboties ar datoru, tomēr pat pirmsskolas skolotāji atzīst, ka mācību process kļūst vieglāks pateicoties informācijas tehnoloģijām.
4. Kad bērni kļūst vecāki, viņu pieaugoša zinātkāre, lieliskā atmiņa, kognitīvās prasmes padara bērnu pieredzi arvien bagātāku. Bērni spēj darboties ilgāk, atcerēties vairāk un paši darboties ar datoru un tā uzdevumiem, tāpēc lielākiem bērniem lieliski noderēs Top LapTop dators bērniem no 5 gadu vecuma, kurā ir 50 uzdevumu! Šajā vecumā bērni, izmēģinot noteiktus uzdevumus, vēlas sevi izaicināt, pamēģinot arvien ko sarežģītāku, tādējādi pilnveidojot savu pieredzi, zināšanas un iegūstot arvien jaunas prasmes.
…