Research Papers
Technologies
Computers, Consumer Electronics
Datorizglītības sistēmas izstrāde daudzvirzienu problēmu ...-
Datorizglītības sistēmas izstrāde daudzvirzienu problēmu risināšanai
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 3 | |
1. | DATORU TĪKLI | 4 |
1.1. | Ievada piezīmes | 4 |
1.2. | Vietējo datoru tīklu izveides koncepcija | 4 |
1.3. | Vietējā tīkla topoloģija | 4 |
1.3.1. | Autobusu topoloģija | 5 |
1.3.2. | Zvaigžņu topoloģija | 5 |
1.3.3. | Gredzena topoloģija | 5 |
1.3.4. | Cellular topoloģija | 5 |
2. | TĪKLU DROŠĪBA | 6 |
2.1. | Pamata tīkla drošības definīcijas | 6 |
2.2. | Tīkla drošības draudu kategorijas | 6 |
2.3. | Tīkla izpēte un piekļuves sistēmas uzlaušana | 6 |
2.4. | DoS Hacks | 7 |
2.5. | Tīkla drošības politika un tās nodrošināšana | 7 |
3. | TĪKLA ADREŠU (NAT) UN PORTU ADRESES (PAT) PĀRVEIDOŠANA | 8 |
3.1. | NAT terminoloģija | 8 |
3.2. | Kā darbojas NAT | 8 |
3.3. | NAT priekšrocības | 8 |
3.4. | NAT trūkumi | 8 |
3.5. | NAT funkcijas | 8 |
3.6. | Statiskā tīkla adrešu tulkošanas konfigurēšana | 9 |
3.7. | Dinamiska NAT tulkošanas konfigurēšana, apvienojot iekšējās globālās adreses un TCP slodzes līdzsvarošanu | 9 |
3.9. | PAT trūkumi | 9 |
3.10. | PAT konfigurēšana | 9 |
4. | VITUĀLIE LAN | 10 |
4.1. | Virtuālie tīkli un fiziskās robežas | 10 |
4.2. | Pierādījums par VLAN nepieciešamību | 10 |
4.3. | Statiskie VLAN | 10 |
4.4. | Dinamiskie VLAN | 10 |
4.5. | VLAN identificēšana | 10 |
4.6. | Rāmju marķēšan | 11 |
4.7. | VLAN identifikācijas metodes | 11 |
4.8. | Virtuālo tīklu priekšrocības | 11 |
4.9. | Jaunu lietotāju pievienošana virtuālajam lokālajam tīklam | 11 |
4.10. | Apraides kontrole | 11 |
4.11. | Tīkla nodrošināšana | 11 |
5. | DATORIZGLĪTĪBAS SISTĒMAS IZSTRĀDE | 12 |
5.1. | Individualizācijas un mācīšanās stratēģijas | 12 |
5.2. | Problēmas risinājuma prezentācija | 12 |
5.3. | Testa uzdevumu apraksts | 12 |
SECINĀJUMI | 13 | |
IZMANTOTO AVOTU SARAKSTS | 14 |
5.2. Problēmas risinājuma prezentācija
Problēmas, kas tiek atrisinātas vairākos posmos, visvairāk raksturīgas matemātikai, fizikai, ekonomikai un inženierijai. Turklāt starp tiem ir uzdevumi, kurus var atrisināt vairākos veidos. Tādējādi visu problēmu risinājumu kopumu var attēlot kā elementāru darbību kopumu, un problēmas risinājums būs orientēta grafika, kas iet caur noteiktā risinājuma virsotnēm.
5.3. Testa uzdevumu apraksts
Pašlaik autori mēģina izveidot valodu apmācības pārbaužu aprakstīšanai (t.i., uzdevumi, kurus sistēma var testēt skolēnus, apmācīt tos vai veikt abos saprātīgā kombinācijā), kas ir pietiekami bagāts, lai izveidotu reālus mērķus.
Spēja vizualizēt uzdevuma struktūru ir īpaši noderīga, lai izveidotu lietotāja interfeisu čaulas programmai, kas ģenerē xml uzdevumu aprakstus. Ir svarīgi, lai, izmantojot testa uzdevuma apraksta valodu, būtu iespējams aprakstīt ne tikai vienu uzdevumu, bet arī dažādas uzdevumu klases dažādās disciplīnās. Tādējādi, attīstot šo valodu, autori vadīja fakts, ka tam jābūt vienkāršam, saprotamam un ietilpīgam.
SECINĀJUMI
Pētījuma rezultātā izveidots datorizētas mācību sistēmas modelis, lai mācītos risināt daudzuzdevumu uzdevumus, formāts testa uzdevumu aprakstīšanai XML marķēšanas valodā, kā arī datorizētas mācību sistēmas prototips, kas daļēji realizē šo modeli un izmanto analītiskās ģeometrijas problēmas, kas aprakstītas izstrādātajā formātā. Sistēmas prototips parādīja modeļa darba spēju dažādiem uzdevumiem un iespēju paplašināt uzdevumu diapazonu, atkārtoti izmantojot esošos. Šobrīd autori strādā, lai pilnīgi īstenotu šo modeli. Šīs sistēmas produkcija būs ievērojama vērtība turpmākiem pētījumiem šajā jomā.
…
IEVADS 3 1. DATORU TĪKLI 4 1.1. Ievada piezīmes 4 1.2. Vietējo datoru tīklu izveides koncepcija 4 1.3. Vietējā tīkla topoloģija 4 1.3.1. Autobusu topoloģija 5 1.3.2. Zvaigžņu topoloģija 5 1.3.3. Gredzena topoloģija 5 1.3.4. Cellular topoloģija 5 2. TĪKLU DROŠĪBA 6 2.1. Pamata tīkla drošības definīcijas 6 2.2. Tīkla drošības draudu kategorijas 6 2.3. Tīkla izpēte un piekļuves sistēmas uzlaušana 6 2.4. DoS Hacks 7 2.5. Tīkla drošības politika un tās nodrošināšana 7 3. TĪKLA ADREŠU (NAT) UN PORTU ADRESES (PAT) PĀRVEIDOŠANA 8 3.1. NAT terminoloģija 8 3.2. Kā darbojas NAT 8 3.3. NAT priekšrocības 8 3.4. NAT trūkumi 8 3.5. NAT funkcijas 8 3.6. Statiskā tīkla adrešu tulkošanas konfigurēšana 9 3.7. Dinamiska NAT tulkošanas konfigurēšana, apvienojot iekšējās globālās adreses un TCP slodzes līdzsvarošanu 9 3.9. PAT trūkumi 9 3.10. PAT konfigurēšana 9 4. VITUĀLIE LAN 10 4.1. Virtuālie tīkli un fiziskās robežas 10 4.2. Pierādījums par VLAN nepieciešamību 10 4.3. Statiskie VLAN 10 4.4. Dinamiskie VLAN 10 4.5. VLAN identificēšana 10 4.6. Rāmju marķēšan 11 4.7. VLAN identifikācijas metodes 11 4.8. Virtuālo tīklu priekšrocības 11 4.9. Jaunu lietotāju pievienošana virtuālajam lokālajam tīklam 11 4.10. Apraides kontrole 11 4.11. Tīkla nodrošināšana 11 5. DATORIZGLĪTĪBAS SISTĒMAS IZSTRĀDE 12 5.1. Individualizācijas un mācīšanās stratēģijas 12 5.2. Problēmas risinājuma prezentācija 12 5.3. Testa uzdevumu apraksts 12 SECINĀJUMI 13 IZMANTOTO AVOTU SARAKSTS 14
- Datorizglītības sistēmas izstrāde daudzvirzienu problēmu risināšanai
- Elektroniskās datu uzskaites sistēmas izveide
- Programmēšana reālā laika sistēmās
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Programmēšana reālā laika sistēmās
Research Papers for university27
-
Elektroniskās datu uzskaites sistēmas izveide
Research Papers for university8
-
Elektronisko norēķinu karšu sistēmas attīstība Latvijā
Research Papers for university76
-
Linux failu sistēmas
Research Papers for university24
-
Telpiskās skanējuma sistēmas
Research Papers for university42
Evaluated!