Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:764706
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.11.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 21 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Interaktīvs datormultimedijs    5
2.  Interaktīvās multimediju metodes izmantošana mācību procesā    7
2.1.  Uztveres iespējas dažādos vecumposmos    7
2.2.  Informācijas tehnoloģijas pielietošanas nozīme    9
2.3.  Mācību procesā lietojamo CD-ROM saturs    13
2.3.1.  Enciklopēdijas    13
2.3.2.  Multimediju sistēmas mācību nolūkiem    14
3.  Datorspēles – netradicionāls mācību procesa apguves veids    16
3.1.  Spēles – programmas dažādu mācību priekšmetu apguvē    16
  Izmantotā literatūra    24
  Annotation    26
Extract

Nav noslēpums, ka ieejot 21. gadsimtā, aktuāla ir nepieciešamība meklēt jaunas pieejas un metodes skolas misijas realizēšanai un mērķu sasniegšanai. Laika gaitā cilvēku uzkrātās zināšanas dinamiski papildinās. Agrāk zināšanu apjoms divreiz pieauga ik pa pārdesmit gadiem, bet šobrīd tās apjoms divkāršojas pa pusgadu. Līdz ar to nav iespējams apgūt visas aktuālās zināšanas. Tāpēc skolas mērķis sniegt zināšanas, nomainījis mērķis prast apgūt un darboties ar liela apjoma informāciju.
Modernās tehnoloģijas lielā mērā nodrošina jaunas ieguves un apstrādes iespējas. Nākotnē šīs iespējas palielināsies vēl vairāk. Skolēnam jāsaprot, ka dators netiek izmantots tikai kā objekts informātikas stundās, bet gan tas nodrošina plašākas darba spektra iespējas. Datoru var izmantot kā patstāvīgās mācīšanās līdzekli – īpašība, kas aktuāla mūžizglītības problēmai.
Mūsdienās straujai informācijas tehnoloģijai ir pastiprināta tendence aizraut skolēnus datora izmantošanā. Diemžēl, tas izvirza problēmu par eksakto zinātņu maznozīmīgumu. Būtu lietderīgi skolēnu interesi par datorprogrammām un datorspēlēm sasaistīt un integrēt citos mācību priekšmetos, piem., matemātisko spēļu spēlēšanu.
Ar jaunajiem sasniegumiem multivides tehnoloģijā, datorizēta mācīšanās ir kā alternatīva skolnieka un skolotāja mijiedarbībai. Taču attieksme pret datorizēto apmācību pašlaik vēl joprojām ir skeptiska un atturīga. Daudzi pedagogi negribīgi pieņem tehnoloģijas, kas nav ieguvusi izglītības iestāžu apstiprinājumu. Datorizētai apmācības sistēmai patreiz nav kopīga teorētiska pamata, nav skaidrības par to, kādai jābūt mācību līdzekļu struktūrai. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1120655
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register