Visbeidzot, ceturtajā, ekspresīvajā tehnikā, respondenti tiek iepazīstināti ar kādu vizuālu vai audio materiālu un tiem tiek lūgts atstāstīt citu cilvēku sajūtas konkrētajā situācijā. Ekspresīvo tehniku var izmantot, piemēram, izveidojot lomu spēli.
Kā jau tika minēts, lielāku popularitāti no kvalitatīvajām tehnikām, ir iemantojušas tiešās – fokuss grupas intervijas un padziļinātā intervija, jo diemžēl, bieži vien tikai daļa no projekcijas tehnikas realizēšanas rezultātā iegūtajiem datiem būs derīgi un izmantojami tālākajā pētījuma gaitā. Tomēr, ja tiek sekots visiem projekciju veidošanas nosacījumiem, arī šī kvalitatīvā metode var tikt izmantota mārketinga pētījumos.
Un kā jebkurā pētījuma realizēšanas posmā pētniekam, izmantojot kvalitatīvos pētījumus, īpaši jāpiedomā pie kultūras atšķirībām (piemēram, fokusa grupas sastāva izvēlē), ja pētījums ir internacionāls, kā arī jāievēro visi ētiskie nosacījumi, tā, lai iegūto maksimālo efektu no fokuss grupas vai padziļinātās intervijas realizēšanas. Kā arī, nevajadzētu aizmirst par visām interneta piedāvātajām iespējām – respektīvi, piemēram, ja moderatoram sagādā grūtības atrast nepieciešamās telpas fokuss grupas norises vietai, var izmantot tā saucamo tiešsaistes grupu ar interneta palīdzību. Tomēr šāda fokuss grupas izveide jau ir kā atsevišķa tehnika, kurai ir savas īpatnējās priekšrocības un vairāki trūkumi, kas nepiemīt klasiski noorganizētai fokuss grupas diskusijai.
…