Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:209887
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.11.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Used
Extract

Pēdējo gadu laikā tūrisma nozari ļoti ietekmējusi informācijas tehnoloģiju sistēmu attīstība. Kopš šādas sistēmas ir radītas, tās ievieš uzņēmumos un nepārtraukti uzlabo, jo informācija ceļojumu organizēšanas jomā noveco ļoti strauji, tāpēc nepieciešams to mainīt vai ik dienas. Mūsdienās pat vismazākie tūrisma uzņēmumi izmanto informācijas tehnoloģijas gan uzņēmuma iekšējām vajadzībām, gan darbam ar klientiem. Tūrisma bizness nav iedomājams bez vairāku uzņēmumu sadarbības. Viena tūrisma aģentūra izmanto citas tūrisma aģentūras, aviosabiedrību, dzelzceļa, viesnīcu un daudzu citu uzņēmumu pakalpojumus, lai apmierinātu savu klientu vēlmes. Lai atvieglinātu šo tirgus dalībnieku savstarpējo sadarbību, bija nepieciešams risinājums, lai tie tiktu apvienoti vienā sistēmā. IT nozares attīstība bija lielisks priekšnoteikums datorizēto rezervēšanas sistēmu attīstībai, bez kurām mūsdienu tūrisma nozares darbība nav iespējama. (Zaļūksne 2003).

2.Internet pielietojums tūrisma nozarē pasaulē un Latvijā.
Gadu no gada Interneta lietotāju un tūristu skaits pieaug. Tūrisma piedāvājumi Internetā ir labs palīgs arī pastāvīgā ceļojuma organizēšanā. Interneta pielietojums tūrismā tiek atzīts par vienu no veiksmīgākajiem tehnoloģiskajiem risinājumiem, kā tūrisma produktu padarīt “taustāmāku”. Patlaban Eiropā apmēram 1/3 daļa ceļotāju savu atvaļinājumu vai darījumu braucienu plāno ar Interneta palīdzību, jo zemākas cenas un piedāvājuma kvantitāte salīdzinājumā ar tūrisma aģentūru ir labs iegansts digitālajai izvēlei. Tomēr ceļojuma pārdošanā Internets vēl sagādā abpusējas neērtības gan pārdevējiem, gan pircējiem, kas būtu jāizmanto tradicionālā tūrisma piekritējiem, nodrošinot savu konkurētspēju. Piemēram, cilvēciskā saskarsme, konsultējot klientus, vēl ilgus gadus būs viens no svarīgākajiem faktoriem tūrisma produkta pārdošanā. (Zaļūksne 2003).
IT jomā Baltijas valstis drīz būs vienas no labākajām Eiropā. Tikko testa veidā pabeigta Baltijas valstu lauku tūrisma mītņu rezervācijas sistēma, kas plašām ceļotāju masām būs pieejama ap š.g. jaungadu, lai laikus varētu plānot nākošā gada atpūtu. Jaunajā rezervācijas sistēmā ikviens varēs aplūkot lauku mītnes piedāvājumu, telpu iekšskatu, ārskatu, sazināties ar saimnieku, vai arī, ja saimniekam nav interneta, ar operatoru, konkrēti – “Lauku ceļotāju”. (nozare 2004., ER).

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1127166
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register