Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:447028
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.03.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
I.  Informātika mūsdienās    6
I.1.  Informātikas kā zinātnes saistība ar skolu    6
I.2.  Skolēnu tiesības uz informāciju    7
I.3.  Skolas informātikas kurss    8
II.  Didaktiskās spēles mācību procesā    11
II.1.  Didaktiskā spēle un tās nozīme    11
II.2.  Didaktiskā spēle un disciplīna stundā    13
II.3.  Didaktisko spēļu savdabība    14
II.4.  Audzinošs un apmācošs spēļu potenciāls    16
II.5.  Didaktisko spēļu pedagoģiskā vērtība    17
III.  Informātikas mācīšana, izmantojot didaktiskās spēles    19
III.1.  Didaktiskās spēles dažādās informātikas tēmās    19
III.2.  Eksperimenta analīze    28
III.3.  Metodiskas rekomendācijas didaktisko spēļu izmantošanā    31
  Secinājums    34
  Izmantotā literatūra    35
  Anotācija    36
Extract

Pēdējā laika pedagoģijā, tapāt kā citās zinātņu nozarēs, notiek pārmaiņas praksē un darba metodikā, tajā skaitā, lielāko popularitāti iegūst dažāda veida spēļu izmantošana mācību procesā.
Ar ko tad ir saistīta pedagogu palielinātā interese spēļu izmantošanā mācību procesā?
Pirmkārt, spēļu metožu izmantošana ir saistīta ar sociāli kulturāliem procesiem, kas virzīti uz jaunu sociālas organizētības formu meklēšanu, kā arī skolēnu un skolotāju mijiedarbības kultūru. Saskarsmes kultūras līmeņa paaugstināšana didaktiskajā procesā ir saistīta ar nepieciešamību pēc skolēnu izzinošas aktivitātes paaugstināšanas, kā arī ar skolēnu interešu par mācību priekšmetu stimulēšanas nepieciešamību. Otrkārt, garīgas slodzes palielināšanās mācību stundās liek aizdomāties par to, kā uzturēt skolēnu interesi par mācību materiālu un saglabāt skolēnu aktivitāti visā mācību stundas garumā.
Didaktisko spēļu izmantošana mācību stundās, tajā skaitā informātikas stundās, ir mūsdienās atzīta pedagoģiska metode. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1112331
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register