Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:461549
 
Evaluation:
Published: 18.02.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 22 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    4
1.  RUNAS PEDAGOĢISKI PSIHOLOĢISKAIS PAMATOJUMS    5
1.1.  RUNAS UN VALODAS JĒDZIENA PEDAGOGU UN PSIHOLOGU ATZIŅAS    6
1.2.  RUNAS ATTĪSTĪBU VEICINOŠIE FAKTORI    8
3.  ROTAĻA PIRMSKOLAS AUDZINĀŠANAS PROCESĀ    14
3.1.  ROTAĻAS RAKSTUROJUMS UN KLASIFIKĀCIJA    16
3.2.  DIDAKTISKĀS SPĒLES – LĪDZEKLIS VĀRDU KRĀJUMA BAGĀTINĀŠANAI    18
4.  DIDAKTISKO SPĒĻU IZMANTOŠANA VĀRDU KRĀJUMA BAGĀTINĀŠANAI    21
  SECINĀJUMI    23
  PĒTĪJUMA BĀZES APRAKSTS    24
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    27
  PIELIKUMI    28
Extract

SECINĀJUMI
Bērna attīstību nosaka vide, kurā bērns dzīvo, pieaugušo prasības.
Bērna pašapziņu nosaka tas, kā bērns apzinās savas spējas, īpašības, kā viņš iekļaujas rotaļspēlēs – grib viņš tās spēlēt vai negrib. Rotaļa ir bērnības pavadonis. Bērns un rotaļa ir nesaraujami saistīti, jo tā bērnā rada prieku, enerģiju, kā arī attīsta viņu. Rotaļa ir bērna garīgās eksistences līdzeklis. Emocionālu un garīgu gandarījumu bērns gūst gan paša izdomātajās rotaļās, gan pieaugušo ieteiktajās. Psihologi bērna radošo rotaļu aplūko kā bērna brīvu, radošu darbību, kur bērns, balstoties uz pieredzi, radoši attēlo vēroto un pārdzīvoto, notikumus ģimenē, apkārtnē, pasakas utt. [6.]
Agrīnajā vecumā bērni rotaļājas, lai iemācītos pārvaldīt savu ķermeni. Viņi ar prieku vingrina savus locekļus, bez mitas kustas. Vēlāk seko rotaļas, kurās bērns darbojas ar priekšmetiem, izmēģina savus spēkus un priecājas par uzvaru. Bērnā līksmi izraisa apziņa, ka viņš spēj kaut ko izdarīt. [17.]
Šī vecuma bērniem jāprot atbildēt uz jautājumiem, nosaukt rotaļlietu un pastāstīt par to, lietot vārdus pareizā gramatiskā formā, skaidri izrunāt vārdus un skaņas. Šā vecuma bērniem didaktiskās rotaļas un spēles var organizēt gan no rīta kā visu nodarbību vai kā tās daļu, gan arī dienas otrajā pusē.
Nodarbībā ar bērniem, kuri nav apguvuši vienu vai otru skaņu, var izmantot jaunākās grupas bērniem domātās rotaļas. Rotaļas izraugās atkarībā no tā, kādas skaņas jānostiprina. Vidējā vecuma bērni vēl jāmāca pareizi izrunāt skaņas, taču šis uzdevums tiek risināts galvenokārt individuāli, jo vairums bērnu jau pārvalda dzimtās valodas skaņu (skaņu izrunas) kultūru.
Rotaļspēles palīdz bērnam apgūt savas tautas rotaļu kultūru, kam raksturīga brīvība, nepiespiestība, jautrība, bet tanī pašā laikā – apķērība, mērķtiecība, gribas piepūle un prāta asums. Rotaļspēlēs bērns netieši mācās un attīstās. Katrai no tām ir atšķirīgs iedarbības spēks. Svarīgi, kā pieaugušais, izmantodams rotaļspēles struktūru, ievada bērnu rotaļā. Pieaugušais vienlaicīgi ir skolotājs un rotaļu biedrs, bet bērni rotaļājoties mācās. …

Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,77 €
Work pack Nr. 1352459
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register