Ievads.
Mūsu darba nosaukums ir „1188 dienesta reklamēšanas instrumentu analīze”. Izvēlējāmies analizēt un apskatīt tieši šīs kompānijas jaunākās reklāmas, jo tās piesaistīja ar savu neparasto interpretāciju un stilu, proti „melnā” humora izmantošanu. Tuvāk iepazīstoties ar šīm reklāmām, konstatējām, ka tās atšķiras no iepriekšējām ar vēstījumu, kāds tiek nodots sabiedrībai par 1188 uzziņu dienestu.
Darba mērķis – veikt analīzi par šo reklāmu stiprajām un vājajām pusēm, to ietekmi uz mērķauditoriju. Izpētīt kā šīs reklāmas sasaucas ar uzņēmuma kopējo tēlu. Sniegt ieteikumus jau esošo reklāmas klipu uzlabošanai un turpmākai reklāmas kampaņu veidošanai.
Lai sasniegtu vēlamos rezultātus, esam izvirzījušus konkrētus uzdevumus:
• Izanalizēt kādi reklāmas piesaistīšanas veidi izmantoti 1188 uzziņu dienesta reklāmās (humors, bailes, mūzika, emocijas u.t.t.);
• Vēstījuma stratēģiju izpēte (Emocijas izraisošā stratēģija);
• Vēstījuma struktūras analīze;
• Vizuālo un verbālo tēlu analīze;
• Noteikt un izpētīt reklāmas izpildes ietvaru („Gabals iz dzīves”);
• Iekšējās un ārējās komunikācijas izpēte;
• Iespējamo reklāmas trokšņu noteikšana;
• Sabiedrības viedokļu izpēte par šīm reklāmām;
• Ieteikumi un uzlabojumi 1188 reklāmas klipiem.
Projekta ietvaros izmantojām šādas metodes:
• Primārās – informācijas vākšana un apkopošana (t.s. reklāmas klipu izvēle); aptaujas anketu izveidošana, iegūtās informācijas apkopošana, diagrammu un tabulu izveide.
• Sekundārās: 1188 uzziņu dienesta reklāmas klipu komentāru analīze, sarakste ar 1188 web dizaina vadītāju, darbinieku sniegtais vērtējums par 1188 reklāmas klipiem un operatora darbu un informācijas avotu apkopojums.
Projekta kopsavilkumā sniedzam savu vērtējumu, rīcības plānu un aktivitātes kā uzlabot 1188 uzziņu dienesta reklāmas.
…