Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:628504
 
Evaluation:
Published: 16.08.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Darbā izmantotie saīsinājumi    2
  Ievads    4
  Digitālās televīzijas attīstība    5
  Rietumeiropas TV kanālu digitalizācijas norise    5
  Digitālās televīzijas attīstība ASV    9
  Digitālā televīzija Japānā    10
  Jaunā TV revolūcija    11
  Digitālā signāla īpatnības    11
  Digitālā signāla uztveršana    11
  Digitālā signāla kompresija – ko tas dod    12
  Digitālā apraide un tās veidi    13
  Ko mēs iegūstam no digitālās televīzijas?    16
  Kādas priekšrocības ciparu televīzija sniegs skatītājam?    16
  TV studiju ieguvums    17
  Ieguvumi valstij un budžetam    17
  Digitālā televīzija Latvijā    18
  Televīzijas programmu apraides problēmas Latvijā    18
  Īsa digitālās televīzijas attīstības vēsture un nākotne Latvijā    20
  Daži interaktīvo pakalpojumu piemēri    20
  Kāda situācija Latvijā ir patreiz?    21
  Latvijas raidorganizācijas un digitalizācija    24
  Nobeigums    26
  Izmantotā literatūra un avoti    28
Extract

Digitālās televīzijas attīstība

Analogo tehnoloģiju laikmetā katra komunikācijas nozare izstrādāja savu noteiktu tehnoloģiju kopumu, kuri savā starpā visbiežāk bija nesavietojami. Ir bijuši daži veiksmīgi mēģinājumi apvienot dažādas mediju formas vienā – avīzēs sāka drukāt fotogrāfijas paralēli tekstam, kino filmās un televīzijas pārraidēs parādījās sinhronā skaņa. Bet pastāvēja arī ārkārtīgi sarežģītas tehniskās barjeras, kuras liedza mediju formu tālāku saplūšanu jeb konverģenci. Telefons nespēja pārvadīt kustīgu attēlu, un veiksmīgais mēģinājums rakstīt video attēlu gramofona vinila diskos arī nodzīvoja ļoti īsu mūžu. Paralēli tehniskajām problēmām pastāvēja arī likumu normas, kuras liedza vienas nozares lielajām kompānijām “ieiet” citā nozarē, tādējādi iegūstot ārkārtīgi lielu varu, kurai var būt negatīvas sekas. Piemēram, telefona kompānijām tika liegts iesaistīties radio un TV raidīšanas biznesā. Bet mūsdienās tik ļoti aktuālā tehnoloģiju digitalizācija visas šīs problēmas nepazīst un tikai pozitīvi ietekmē un paātrina mediju konverģenci.
Rietumeiropas TV kanālu digitalizācijas norise
Iepriekšējā gadsimta deviņdesmito gadu sākumā tika paredzēts, ka digitālā signāla pārraide attīstīsies tieši maksas un privātkanālos. Tādejādi tas manāmi attīstītu televīziju ekonomiku un ļautu tām gūt peļņu tieši no paša skatītāja, atbrīvojot visu TV industriju no tās tradicionālās neatkarības – reklāmas izvietošanas. Tāpat arī TV kanāli ar mazu auditoriju, kuriem ir lielas grūtības ar reklāmdevēju piesaisti, gūs iespēju kļūt izdevīgiem. Daudzas Eiropas mediju grupas un producenti bija gatavi un ieinteresēti iesaistīties šādā jauna veida TV tirgū. Lielākās Eiropas mediju kompānijas paziņoja par saviem plāniem izveidot digitālus satelīta maksas kanālus, un sāka savā starpā veidot alianses, lai paaugstinātu savu ietekmi uz programmu pirkšanas tiesībām, kopīgi izmantotu šifrēšanas tehnoloģijas un samazinātu finansiālo risku.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1157498
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register