Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:446583
 
Evaluation:
Published: 19.03.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 13 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Draudzība un tās raksturojums psiholoģijas teorētiskajās koncepcijās    5
2.  Praktiskais pētījums    12
2.1.  Petījuma metodes apraksts un pamatojums    12
2.2.  Pētāmās grupas un procedūras apraksts    12
2.3.  Iegūto datu analīze un interpretācija    13
  Secinājumi    25
  Literatūras saraksts    26
  Anotācijas    27
  Pielikumi    29
Extract

Ievads
Latviešiem ir tāds sakāmvārds- „Draudzība ir dzīvības sāls.” Tas liecina par to, ka latvieši jau izsenis spējuši novērtēt draudzības vērtību. Gluži tā pat kā dažādi ēdieni, kuriem ir vajadzīgs sāls kā piedeva, bet ne visi. Tā pat ir ar draudzību starp cilvēkiem, ne visur tā ir pati galvenā. Bet kopā dzīves ritumā tā spēlē dominējošo lomu. Vai tad saldajam ēdienam ir vajadzīgs sāls? Katrs pats nosaka savu draudzības devu, pēc tā cik tā ir pieejama., un nosaka arī to, kur tā iederas, kur nē.
Katram cilvēkam ir savi kritēriji pēc kuriem vadoties, tie nosaka vai iepazītās personas ir draugi. Vēlos uzzināt, kāpēc draudzība tiek uzskatīta par vienu no vērtīgākajām dzīves vērtībām, varbūt pat par vērtīgāko.
Pētījuma mērķis: Izpētīt cilvēku attieksmi pret draudzību.
Pētījuma uzdevumi:
• Apkopot un interpretēt draudzību kā vērtību un tās raksturojumu psiholoģijas teorētiskajās koncepcijās;
• Apkopot un interpetēt teorētiskās atziņas par cilvēku vecumposmu;
• Izvēlēties pētījuma metodiku, veikt pētījumu;
• Veikt datu kvantitatīvo un kvalitatīvo apstrādi un analīzi;
• Interpretēt iegūtos datus, formulēt secinājumus.
Pētījuma metodes: gan teorētiskās (teorētiskās literatūras analīze), gan empīriskās metodes (aptauja).
Pētījuma dati iegūti: Rīgas pilsētas 84. vidusskolā, aptaujājot respondentus vecumā no 14 līdz 38 gadiem.
Darba struktūra: ievads, teorētiskā daļa, praktiskā daļa, secinājumi, literatūras saraksts, anotācija un pielikumi.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register