Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:466977
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.07.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Marijas Montesori un viņas pedagoģiskās idejas    8
2.  Marijas Montesori metode un tās raksturojums    12
3.  Dažādi vingrinājumi    18
3.1.  Praktiskās dzīves vingrinājumi    19
3.2.  Sajūtu vingrinājumi    21
3.3.  Valodas vingrinājumi    23
3.4.  Matemātikas vingrinājumi    25
4.  Marijas Montesori sistēmas izvērtējums    27
  Noslēgums    28
  Bibliogrāfija    29
Extract

Marija Montesori ir ievērojama itāļu ārste, defektoloģe, psiholoģe un filozofe. Viņas pedagoģija ir brīnišķīga kā bērnība. Daudzu saspringtu un radošu gadu gaitā viņa ir izveidojusi pamatīgu apmācības sistēmu, kuru ieviesa pirmsskolas, skolas, ģimenes audzināšanā. Šī metode pašlaik ir viena no visvairāk izplatītākajām bērnu mācīšanas metodēm visā pasaulē. Marijas Montesori pedagoģija balstās uz bērna mācīšanu jau no pirmajām dzīves dienām, kad pieaugušie saskaras ar pirmajām bērna vajadzībām – tas ir laiks , kad bērns veidojas, kā indivīds.
Labus rezultātus varēs sasniegt tad, ja šajā periodā ļausim bērnam pašam izvēlēties nodarbošanos un veidot kontaktu ar vecākiem un vecākajiem brāļiem un
māsām. Sistēma balstās uz bērna personības respektēšanu, tā pasargā bērnu no pieaugušo iespaida un atstāj telpu augšanai bioloģiskā neatkarībā. No savas pedagoģiskā darba pieredzes strādājot gan ar pirmsskolas, gan jaunākā skolas vecuma bērniem ļāvu nodarbībās un mācību stundās darboties patstāvīgi, bet tajā pašā laikā it kā netīši vadīju viņus veikt mācību uzdevumus ar rotaļu palīdzību. Nodarbību laikā bērnus novēroju, kādas spēles un rotaļas bērniem patīk. Tās ir kustību rotaļas gan svaigā gaisā, gan rotaļas telpās ar rotaļlietām un celtniecības materiālu, un muzikālās rotaļas, tāpat arī radoši un ar iedvesmu bērni gatavoja priekšnesumus un pašu rokām gatavoja dāvaniņas vecākiem. Rotaļu un pastaigu laikā bērni visu laiku apguva daudz jauna un reizē arī papildināja savu vārdu krājumu ar jauniem un nezināmiem vārdiem, mācījās izprast šo vārdu jēgu. Tā soli pa solim bērni bērnudārzā ar rotaļu starpniecību apgūst visas nepieciešamās prasmes un iemaņas, kas nepieciešamas cilvēkam ikdienas dzīvē. Savā pedagoģiskajā darbā izmantoju Montesori audzināšanas metodi, pētīju un iepazinos ar šīs izcilās ārstes un pedagoģes metodisko literatūru un centos to realizēt savā darbā. Strādājot ar latviešu un krievu tautības jaunākā un skolas vecuma bērniem savā darbā izmantoju Montesori izstrādāto audzināšanas un mācīšanas metodi, ļāvu bērniem pašiem patstāvīgi strādāt ar mācību materiāliem, bet vadīju viņus uz uzdevumu veikšanu uzdodot jautājumus par konkrētu tēmu un ar atbilžu palīdzību uzdevumi tika atrisināti un izpildīti.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1128026
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register