Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:403535
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.10.2020.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 19 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Vēsture    6
1.1.  Elektrodzinējs    11
1.2.  Ūdeņraža dzinēji    12
2.  Iekšdedzes dzinēju un elektrodzinēja salīdzinājumi    14
2.1.  Griezes momenta salīdzinājums    14
2.2.  Jauda    15
2.3.  Degvielas un Enerģijas patēriņa izmaksas uz 100km    16
  Secinājumi    20
  Bibliogrāfija    21
Extract

Secinājumi
Darbā izvirzītais mērķis ir sasniegts. Tika iegūta informāciju par iekšdedzes dzinēju un elektrodzinēju vēsturi un to darbību. Informācija tika iegūta, apkopojot daudz materiāla, kas apraksta divtaktu un četrtaktu dzinēju darbības atšķirības un darbības principu.
Darbā izvirzītie uzdevumi ir izpildīti.
5. Tika iegūta un apkopota informācija par dzinēju vēsturi un to darbību. Informācija par iekšdedzes dzinēju tika iegūta, apkopojot daudz materiāla, kas apraksta divtaktu un četrtaktu dzinēju darbības atšķirības un darbības principu. Elektrodzinējs netika aprakstīts tādā pašā apjomā kā iekšdedzes dzinējs, jo šī tehnoloģija autobūvē savu gājienu ir uzsākusi nesen un vēl nespēj sacensties ar ierastajiem dzinēju veidiem auto tirgū. Dzinēju vēsturi aprakstošus materiālus atradām vienlīdz daudz. Kā arī sacījām, ka mazliet izpētīsim ūdeņraža dzinējus un par izbrīnu, udeņraža dzinēja vēsture ir senāka nekā iekšdedzes dzinēja vai elektrodzinēja, diemžēl, tā nav svarīgiem notikumiem pilna kā citi dzinēji.
6. Tika salīdzinātas dzinēju jaudas, griezes momenti, patēriņi un izmaksas uz 100km, atkarībā kāda degviela tiek izmantota to darbināšanā, piemēram, benzīns, gāze, dīzeļdegviela vai elektroenerģija. Dzinēju jaudas, griezes momenta un patēriņa salīdzināšana izvērtās ļoti labi . Nelielas problēmas radija fakts, ka bija jāatrod automašīnas kuras būtu līdzvērtīgi salīdzināt. Problēmas iemesls ir tas ka elektrodzinēju automašīnas ražo tikai neliela auto tirgus daļa un nācās piemeklēt auto kas ir pietiekami lielā klasē un spēj nobraukt lielākus attālumus. Un piemeklēt šai automašīnai līdzvērtīgus iekšdedzes automobiļus bija grūtāk, bet kad tas bija paveikts parametru salīdzināšanu veikt bija viegli un pat interesanti.
7. Tika izvērtēts, kurš dzinējs ir visjaudīgākais, visefektīvākais, visekonomiskākais. Rezūltātā elektrodzinējs pārspēja visus apskatītos iekšdedzes dzinēju veidus.
Darba gaitā izvirzītā hipotēze: „ Elektrodzinējs ir efektīvāks un ekonomiskāks nekā iekšdedzes dzinējs. “ -apstiprinājās.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,48 €
Work pack Nr. 1380995
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register