E-komercija izmanto pastāvošo tehnoloģiju, lai uzlabotu tās pieejas, pēc kurām jūsu kompānija taisa biznesu. Jūs varat uzlabot gandrīz visus jūsu biznesa procesus, izmantojot priekšrocības, ko piedāvā e-komercija. E-komercijai ir potenciāls, lai palielinātu korporatīvos ienākumus:
uzlabojot kompānijas komunikācijas, ieviešot elektronisko pastu jūsu ikdienas darba praksē;
labāku pircēju iegūšanu un kontaktu ar viņiem saglabāšanu;
efektīvākas operācijas.
E-komercija veidojas uz tradicionālās komercijas struktūras un priekšrocībām. Lai uzlabotu esošās sistēmas, jums ir jāsaprot komunikāciju izvēles iespējas, kas šodien pieejamas. Jums jāpievērš uzmanība komunikāciju līnijām ne tikai jūsu organizācijā, bet arī tām, kuras lieto jūsu pircēji, piegādātāji un biznesa partneri. Komunikācijas būtība ir informācijas dalīšana. Informācija var tikt pieprasīta un apstrādāta efektīvi, ja izmanto procesus, ko nodrošina Internets. …