„Interneta sniegtās priekšrocības ir ļoti dažādas , bet tieši e-komercija nevis citi risinājumi piesaistīja vislielāko sabiedrības uzmanību. E-komercija nozīmēja iespēju internetu pārveidot par pārdošanas kanālu. E-komercija sāka savu darbību, pārdodot grāmatas, mūziku, rotaļlietas, elektroniku, akcijas, apdrošināšanu un lidmašīnu biļetes, un drīz šim sarakstam pievienojās mēbeles , lielizmēra iekārtas, banku pakalpojumi mājās, ēdienu piegāde mājās, konsultēšana un praktiski viss, kas cits.”[2,112]
„E-komercija ir darījums, kas veikts, izmantojot informācijas tehnoloģiju un telekomunikāciju līdzekļus. Šis termins mūsdienās nav nošķirams no interneta un interneta tehnoloģijām.” [1,13]
„Elektroniskā komercija pēc formas ir iedalāma divās grupās: elektroniskā datu apmaiņa jeb EDI (electronic data interchange) un atvērtā elektroniskā komercija.
EDI parasti raksturo kā informācijas kustību no viena datora uz otru, kas parasti tiek izmantots darījumu slēgšanai starp juridiskām personām. Šāda veida komunikācijai nav iespējam piekļūt no ārpuses, tā notiek slēgtā vidē.
Atvērtā elektroniskā komercija var būt sadalīta vairākās apakšgrupās, piemēram, e-pasts, tirdzniecība u.tml. parasti šāda veida sadarbībā iesaistās gan fiziskas, gan juridiskas personas.” [1,14]
„Elektroniskā komercija nav iedomājam bez interneta tīkla un tā piedāvātajiem pakalpojumiem. Internets ir saliktenis no vārdiem starptautiskais (international) un tīkls (network). Interneta tīklu veido savā starpā saistīti ātrgaitas informācijas kanāli un datori. Internets salīdzinājumā ar citiem plaši pazīstamiem un izmantotiem komunikācijas veidiem (telefons, radio, TV u.tml.) ir unikāls tādēļ, ka tas apvieno un organizē cilvēkus visā pasaulē.” [1,15]…