-
E-komercija
Research Papers13 Computers, Consumer Electronics, Marketing, Advertising
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Latvijas Interneta veikalu apskats | 4 |
1.1. | Apgrozījums | 4 |
1.2. | Otrais vilnis | 4 |
1.3. | Vērtēšanas kritēriji | 5 |
2. | To visu mēs varam pirkt Internetā | 9 |
3. | E-komercijas juridiskie aspekti | 10 |
3.1. | Likumdošana | 10 |
3.1.1. | Distances līgums | 10 |
3.1.2. | Līguma izpildes noteikumi | 11 |
3.1.3. | Līgumā, kas noslēgts ar Interneta starpniecību, papildus jānorāda | 11 |
3.1.4. | Spēkā neesošas atrunas | 12 |
3.2. | Elektroniskā dokumenta rakstveida forma | 13 |
3.3. | Personas datu aizsardzība | 13 |
4. | Problēmas saistītas ar E-komerciju | 14 |
4.1. | Interneta pārlūku atšķirības | 14 |
4.2. | Navigācija e-veikalā | 14 |
4.3. | E-veikalu nianses | 15 |
5. | Tipiskais Interneta klients | 17 |
Secinājumi | 18 | |
Literatūras saraksts | 19 |
E-komercija – tehnoloģijas un procesi, kas nodrošina preču pirkšanu un pārdošanu internetā.
E-komercija ir tikai neliela daļa no iespējam ko sniedz jaunā ekonomika. Analītiķiem, investoriem un vadītājiem ir jāaptver e-bizness, jo tikai tādējādi ir iespējams saprast, ko tas piedāvā un kas zem tā slēpjas.
Kompānijai, kura nodarbojas ar vairumtirdzniecību vai mazumtirdzniecību, labākais risinājums ir sava Interneta veikala (tirdzniecības vietas Internetā) dibināšana. Tādā veida, klienti, kuri kontaktējas ar Interneta palīdzību, varēs saņemt tādu pašu pakalpojumu spektru, kā gadījumā, ja viņi apmeklētu kompānijas ofisu vai tirdzniecības vietu.
Daudzi lietotāji Interneta veikalus izvēlas vairāku apsvērumu dēļ:
Preces ir lētākas nekā parastajos veikalos;
Var veikt pirkumus, neizejot no mājas, un tās tika piegādātas līdz mājas durvīm;
Pirkumus var izdarīt jebkurā diennakts laikā un vietā, kur ir pieejams Internets;
Var izmantot dažādus norēķinu veidus, kas dažkārt varbūt pat nav pieejami parastā veikalā;
Izvelēties jebkuru preci no kataloga un veikt tās on-line pasūtījumu, izmantojot Web-interfeisu;
Saņemt e-mail apstiprinājumu par iesniegto pasūtījumu.
Lai apskatītu e-komerciju - plašāka kontekstā, sākuma ir lietderīgi aplūkot trīs galvenās jomas, kurās elektroniskie tirdzniecības un komunikācijas risinājumi ir ieguvuši popularitāti.…
Darbā apskatīti Latvijas interneta veikali un tipiskais klients. Tāpat pievērsta uzmanība likumdošanai un e- komercijas problēmām.
- E-komercija
-
E-komercija
Research Papers13 Computers, Consumer Electronics, Marketing, Advertising
- MS Powerpoint apmācība
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!MS Powerpoint apmācība
Research Papers for secondary school5
-
E-komercija
Research Papers for secondary school6
-
E-komercija Latvijā
Research Papers for secondary school5
-
Kas ir e-komercija
Research Papers for secondary school4
-
E-komercija
Research Papers for secondary school5