Research Papers
Business and Law
Marketing, Advertising
E-komercijas biznesa modeļi Latvijas web lapās-
E-komercijas biznesa modeļi Latvijas web lapās
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
E – komercijas vispārīgs raksturojums | 6 | |
E – komercijas attīstība | 10 | |
Interneta ietekme uz makroekonomisko vidi un uzņēmējdarbību | 12 | |
E – komercijas tiesiskā vide | 12 | |
E – komercijas ekonomiskā un sociālā vide | 14 | |
E – komercijas tehnoloģiskā vide | 15 | |
E – komercijas biznesa modeļi | 16 | |
E – komercijas biznesa modeļu iedalījums pēc tā dalībniekiem | 16 | |
E – komercijas biznesa modeļu iedalījums pēc peļņas gūšanas | 17 | |
Maikla Rappas e – komercijas biznesa modeļu iedalījums | 18 | |
E – komercijas biznesa modeļi Latvijā | 24 | |
Secinājumi | 36 | |
Izmantotā literatūra | 37 | |
Pielikumi | 38 |
Informācijas sociālās un tehniskās apstrādes simbioze, tehnisko sistēmu saplūšana ar sociālajām struktūrām un integrēto sociāli-tehnisko apstrādes sistēmu veidošanās ir mūsu dienām raksturīgākais un cilvēces attīstībai nozīmīgākais process. Tā tiešs rezultāts ir cilvēces iespēju straujš pieaugums un vienlaikus augoša atkarība no informācijas tehnoloģijām, uz kurām arvien vairāk bāzējas visa cilvēku darbība. Jau šodien informācijas sociāli-tehniskā apstrāde reāli iespaido ekonomiskos, politiskos un sociālos procesus valstī un sabiedrībā, mainās sabiedriskās attiecības. Jauna, augstāk organizēta sabiedrības tipa - informācijas sabiedrības veidošanās pasaulē kļūst par cilvēces attīstības realitāti. Process vienlaicīgi norisinās visās galvenajās pasaules ekonomiskajās zonās - Eiropā, Ziemeļamerikā un Dienvidaustrumu Āzijā1.
Informācijas sabiedrības izveide, dinamiska, uz zināšanām bāzēta un zināšanu virzīta ekonomika ir izvirzīti par Eiropas Savienības stratēģiskajiem mērķiem nākamajos gados. Eiropas Padomes 2000.g. marta Lisabonas sanāksme valstu vadītāju līmenī lēma, ka tikai šāda virzība var atrisināt Eiropas problēmas, nodrošināt Eiropas ekonomisko augšupeju un konkurētspēju globālajā tirgū, radīt jaunas un labākas darba vietas un rezultātā paaugstināt sabiedrības labklājības līmeni un stiprināt sociālo kohēziju. Ceļš uz informācijas sabiedrību tika raksturots kā process, kas ir kritiski nepieciešams Eiropas sabiedrības nākotnei.2
Latvijas Republikas Ekonomikas ministrija atzīst, ka norisinās informācijas sabiedrības veidošanās process, piebilstot, ka līdz ar informācijas sabiedrības attīstību parādās iespējas jaunu produktu un pakalpojumu attīstībai un sniegšanai un jau esošo produktu un pakalpojumu radīšanas efektivitātes uzlabošanai.3 Tāpēc pašreizējās e – komercijas attīstības un vides izpēte un uzlabošana ir nepieciešams priekšnoteikums turpmākai veiksmīgas Latvijas uzņēmējdarbības attīstības veicināšanai, kā arī sabiedrības labklājības uzlabošanai.…
BA 3.kursa darbs. Internets ne tikai sniedz brīvu pieeju informācijai, tas arī rada iespēju kā patērētājiem, tā uzņēmumiem un valstij darboties efektīgāk, ātrāk un kvalitatīvāk. E – komercija piedāvā daudz iespēju un veidu, ar kuru palīdzību uzņēmumam pilnveidot savu darbību, piemērojot to patērētāju pieaugošajām prasībām pēc informācijas, augstas kvalitātes servisa un iegādes ērtuma. Šī pētījuma mērķis ir, aplūkojot e – komercijas biznesa modeļu teorētisko iedalījumu un darbības iespējas e – komercijā, izpētīt un izanalizēt to, kā Latvijas uzņēmumi izmanto e – komercijas piedāvātās iespējas un cik veiksmīgs ir šis pielietojums.
- Biznesa socioloģija
- E-komercijas biznesa modeļi Latvijas web lapās
- Latvijas uzņēmumu "Aldaris", "Cēsu alus" un "Līvu alus" interneta mājas lapu analīze no starptautiskā mārketinga viedokļa
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Biznesa socioloģija
Research Papers for university12
-
Latvijas uzņēmumu "Aldaris", "Cēsu alus" un "Līvu alus" interneta mājas lapu analīze no starptautiskā mārketinga viedokļa
Research Papers for university10
-
Tirgus segmentēšana Latvijas četru zvaigžņu viesnīcās
Research Papers for university25
-
Latvijas lauku tūrisma naktsmītņu sektora raksturojums
Research Papers for university22
-
Reklāma un tās veidošanas atšķirības Latvijas divu, trīs un četru zvaigžņu viesnīcās
Research Papers for university21