Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:410991
 
Evaluation:
Published: 14.12.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
  E-komercijas vispārējs apraksts    5
  Kas ir e-komercija?    5
  E-komercijas attīstība    5
  Kādēļ nepieciešama e-komercija?    6
  E-komercijas plusi un mīnusi    6
  E-komercijas modeļu piemēri    7
  Izsoles    7
  Pārdošana zem pašizmaksas    7
  Nosauc savu cenu (name your price)    7
  Kaulēšanās (Haggling)    8
  Grupu iepirkšanās (group buying)    8
  E-platformas    9
  Kas ir e-platformas?    9
  Kas jāņem vērā izvēloties sev piemērotāko e-platformu?    10
  Izvēles iespējas starp e-platformu veidiem    11
  Populārākie e-platformu izstrādātāji    11
  Kopsavilkums    13
  Izmantotā literatūra    15
Extract

E-komercijas vispārējs apraksts
Veiksmīgs uzņēmums saprot tā mērķa auditorijas vajadzības un sniedz šīm vajadzībām atbilstošas preces un pakalpojumus. Uzsākt veiksmīgu e-biznesu vai e-komerciju var ne tikai pieredzējuši profesionāļi – vairākus veiksmīgus e-projektus ir uzsākuši arī studenti. Pats svarīgākais ir laba, inovatīva vai perspektīva ideja un pamatots biznesa plāns. Biznesa plāns ļauj aplūkot savu uzņēmumu no malas, kā arī novērtēt tā darbību.
E-bizness un e-komercija padarīja vieglāku un paātrināja biznesa darījumu veikšanu un tā rezultātā konkurence sāka pieaugt. Uzņēmumi ir spiesti nepārtraukti pielāgoties jaunievedumiem tehnoloģijās, ieviešot aizvien jaunākas un ātrākas sistēmas, lai spētu apmierināt patērētāju vēlmes. Savstarpēji konkurējošie uzņēmumi tagad ir spiesti sadarboties, lai izdzīvotu, un saprast, ka pircējam nav tālu jāmeklē nākamais pieejamais pārdevējs. Diemžēl daudzu e-projektu realizācija ir bijusi neveiksmīga nepārdomātu ideju vai to nepārdomātās realizācijas dēļ. Daudzi uzņēmēji, kas uzsākuši e-komercijas darbību, ir cietuši neveiksmi nežēlīgās konkurences un straujās tirgus dinamikas dēļ. Tas ir kā pierādījums tam, ka e-tirdzniecība nebūt nav absolūti ienesīgs naudas ieguldījums ar mērķi palielināt pārdošanas apjomu un peļņu. Uzņēmējiem, kas neapdomāti steidz uzsākt e-tirdzniecību, tā vairāk ir kā loterija, kur viņu izredzes laimēt ir diezgan zemas.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register