Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:640402
 
Evaluation:
Published: 29.04.2005.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 7 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  E-pārvaldes būtība un pamatprincipi    4
2.  E-pārvaldes koncepcija    9
3.  Sabiedrības attieksme pret e-pārvaldi    13
  Secinājumi    16
  Bibliogrāfija    17
Extract

XXI gadsimts tiek dēvēts par digitālo tehnoloģiju gadsimtu, kurā daudzas pasaules valstis kā vienu no būtiskākajiem mērķiem ir izvirzījušas informācijas sabiedrības izveidi. Līdz ar informācijas tehnoloģiju attīstību arī Latvija vēlas izveidot informācijas sabiedrību, jo iedzīvotāji pieprasa ātrāku un kvalitatīvāku pakalpojumu saņemšanu no valsts iestādēm.
Aizvien biežāk Latvijas sabiedrībā, medijos un valdībā tiek apspriests jēdziens e-pārvalde. Tomēr, lielai sabiedrības daļai nav skaidra e-pārvaldes būtība, tās nepieciešamība, un kādi būs ieguvumi ieviešot to praksē.

Informācijas tehnoloģiju sasniegumi rada nepieciešamību pēc vienkāršiem un efektīviem līdzekļiem ar kuru palīdzību nodrošināt informācijas saņemšanu, apstrādi, apmaiņu un uzglabāšanu. Internets kļūst aizvien nozīmīgāks informācijas pakalpojumu sniegšanai un saņemšanai. Informācijas apmaiņa internetā notiek gan starp partijām un sabiedrību, gan uzņēmumiem savā starpā utt.

Tā kā autore pieder pie tās sabiedrības daļas, kurai nav pietiekama izpratne par e-pārvaldi, tad šī pētījuma mērķis ir izpētīt e-pārvaldes būtību, aplūkot tās koncepciju un izvērtēt sabiedrības attieksmi pret e-pārvaldes ieviešanu.

Darba hipotēze ir: e-pārvalde šobrīd sabiedrībai nav pietiekami nozīmīga, taču nākotnē tās loma pieaugs.

Pētījumā autore ir izmantojusi gan LR Satiksmes ministrijas ziņojumus, piemēram, “E-pārvaldes funkcionālais modelis un izmaksu plāns” un nacionālā programma “Informātika 2000”. Tāpat tika izmantoti arī Londonas informācijas tehnoloģiju centra pētījumi, piemēram, “Benchmarking Electronic Service Delivery” un “E-government. A Strategic framework for Public Services in the Information Age”, interneta resursi utt.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register