Cilvēkiem raksturīgā viesmīlība jau sen kļuvusi par varenas nozares pamatu. Un viens no šiem nozares veidiem ir ēdināšanas uzņēmējdarbība. Tās darbība ir pilnīgi orientēta uz klientu vajadzību un vēlmju apmierināšanu. Klienti ir svarīgi gan viesmīlības uzņēmumu vadītājiem, gan darbiniekiem. Mūsdienās konkurences apstākļos izdzīvos tie uzņēmumi, kas iegūs lojālus, pastāvīgus klientus.
Viesmīlības nozare ir ļoti dinamiska. Ikviens klients, katra saskarsme ar viņu savā veidā ir unikāla. Tāpēc šai nozarei ir vajadzīgi darbinieki, kuri gatavi pārvarētu grūtības, kuri var paredzēt sarežģītas situācijas, pirms tās kļūst par reālām situācijām.
Darba mērķis : Izpētīt, un analizēt ēdināšanas uzņēmumu izvēli noteicošos kritērijus no klientu viedokļa.…