Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:459946
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.05.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 25 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS   
1.  KONKURENCES UN KONKURĒTSPĒJAS JĒDZIENU ANALĪZE   
1.1.  Konkurence un tās veidi   
1.2.  Konkurētspēja, tās būtība   
1.3.  Uzņēmuma konkurētspējīgās priekšrocības kā pamats konkurētspējas nodrošināšanai   
3.  PRAKTISKĀ DAĻA   
3.1.  ĒU Jelgavā   
3.2.  Aptaujas rezultāti   
4.  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI   
5.  LITERATŪRAS SARAKSTS   
6.  PIELIKUMS   
Extract

Šodien, kad Latvija pārdzīvo ekonomisko krīzi, Latvijas ekonomikas aktualitāte numur viens ir tautsaimniecības konkurētspējas paaugstināšana. Saskaņā ar Pasaules Ekonomikas foruma veidoto Globālās konkurētspējas ziņojumu Latvija pieder pie Otrās pakāpes, kur attīstības dzinējspēks ir faktoru izmantošanas efektivitāte.
Tautsaimniecību apzīmē tās sabiedrības aktivitātes, kas saistītas ar preču un pakalpojumu ražošanu, sadali, apmaiņu un patērēšanu. Minētās aktivitātes ir veicamas ar kaut kāda veida uzņēmējdarbības palīdzību. Uzņēmējdarbības objekts ir uzņēmums, tātad konkurētspējas paaugstināšanas pamatā ir uzņēmējdarbības objektu – uzņēmumu – konkurētspējas paaugstināšana. To arī apliecina 2004. gada pavasara Eiropadomes uzsvērtais, ka konkurētspēja, jauninājumi un uzņēmējdarbības kultūras veicināšana ir noteicošie apstākļi izaugsmei – kas ir būtiski svarīga ekonomikai kopumā – un jo īpaši nozīmīga maziem un vidējiem uzņēmumiem. Vairāku objektu konkurētspējas paaugstināšana mikroekonomikas līmenī, spēj palīdzēt kopējās tautsaimniecības konkurētspējas paaugstināšanai makroekonomikas līmenī.
Praksē uzņēmumi veic analīzi, izmantojot mārketinga pētījumus, un nosaka
traucējošus faktorus, tomēr ar to nepietiek, lai pilnībā noteiktu savas pozīcijas tirgū. Lai veiksmīgi novērtētu savu uzņēmumu starp konkurentiem konkrētā tirgū, uzņēmumiem ne tikai ir jānovērtē traucēkļi, un barjeras, bet arī esošie resursi, iespējas un priekšrocības.
Pašlaik uzņēmējiem jācenšas meklēt risinājumus konkurētspējas paaugstināšanai, kas varētu izpausties cenas, produkta (pakalpojuma) īpašību, mārketinga aktivitāšu vai citu faktoru modifikācijā. Katram uzņēmumam ir jāatrod savas konkurētspējīgās priekšrocības un jāizmanto tās turpmākās attīstības stratēģijas izstrādē. Lai izstrādātu maksimāli labu attīstības stratēģiju, konkurētspējīgās priekšrocības ir jācenšas saskatīt no vairākiem aspektiem, izmantojot vairākus analīzes veidus. …

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register