Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:903746
 
Evaluation:
Published: 04.06.2015.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 16 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    2
  Annotation    3
  Terminu vārdnīca    4
  Ievads    6
1.  Skolēnu apgūstamās zināšanas un prasmes angļu valodā 9.klasē    8
1.1.  Valodas jomas    9
2.  14-15 gadīgu pusaudžu psiholoģiskais raksturojums    10
2.1.  Pusaudžu vecumposms    10
2.2.  Pašapliecināšanās nozīme pusaudža dzīvē    11
2.3.  Pašvērtējuma paaugstināšanās    11
3.  Mācīšanās metodes    14
3.1.  Lasīšana    14
3.3.  Rakstīšana    15
3.4.  Runāšana    16
3.5.  Valodas lietojums - gramatika    16
4.  Pētījums par efektīvākajām metodēm un paņēmieniem angļu valodas apguvē 9.klasē    18
  Secinājumi un priekšlikumi    22
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
1. 9.klasē ir jāapgūst ļoti daudz un pēc iespējas plašāk angļu valodas runāšanas tehnika, protams, neaizmirstot arī par pārējām valodas jomām. Tātad pēc iespējas plašāk jāattīsta sarunvalodas un komunikācijas prasmes, kas būs noderīgas jebkurā dzīves situācijā.
2. Šajā pusaudžu vecumposmā skolēna psiholoģiskais stāvoklis var būt diezgan nestabils, ļoti mainīgs, kas ir saistīts ar sevis meklēšanu apkārtējā sabiedrībā, savas identitātes apzināšanos, un tieši tas var ietekmēt efektīvu mācīšanās procesu. Neskatoties uz to, ka pusaudzī psiholoģisko pārmaiņu iespaidā ir daudz negatīvā ir arī pozitīvie aspekti, kā, piemēram - skolēns sāk kļūt par pieaugušu cilvēku, kura domāšanas spējas kļūst loģiskākas, skaidrākas, koncentrētākas, pamatīgākas, kas nozīmē, ka skolēns darīt visu patstāvīgāk un veidojas lielāka patstāvība un pašpārliecinātība par savām spējām.
3. Ir ļoti daudz informācijas par veidiem kā apgūt efektīvi svešvalodu un atrast to īsto un vienīgo – tikpat kā nav iespējams. Bet mūsdienās viss ir izveidots tik kompakts un gatavs lietošanai, ka skolēns jebkurā laikā var atrast sev nepieciešamo un atbilstošāko metodi – citam nevajag neko meklēt, jo viņam pietiek ar to, ko viņš apgūst stundu laikā, kādam citam skolēnam savukārt nepieciešams meklēt kādu paņēmienu vai metodi, lai atvieglotu mācīšanās procesu.
4. Izpētot dažādu autoru darbus un intervējot angļu valodas skolotāju, kā arī aptaujājot skolēnus, darba autore konstatēja, ka ir ļoti daudz un dažādas metodes un paņēmieni, kā apgūt svešvalodu, tomēr kā efektīvākās izkristalizējās sekojošas metodes – padziļinātā teksta analīze, kuras ietvaros skolēns apgūst principā visas valodas jomas un radošo darbu veikšana.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1348606
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register